Стратегічні комунікації та PR
25 січня 2005 р. у конференц-залі готелю "Премьєр Палас" Publicity Creating було організовано прес-брифінг "Медичні препарати для дітей: вимоги, особливості, інформованість споживачів", за участі провідних фахівців у галузі педіатрії та представників громадських організацій із захисту прав споживачів.
25 січня 2005 р. у конференц-залі готелю "Премьєр Палас" Publicity Creating було організовано прес-брифінг "Медичні препарати для дітей: вимоги, особливості, інформованість споживачів", за участі провідних фахівців у галузі педіатрії та представників громадських організацій із захисту прав споживачів.
До медичних препаратів, які призначено для прийому дітьми, висуваються особливі вимоги. Перш за все, це зумовлено особливостями дитячого організму, який значно відрізняється від організму дорослої людини. Основні вимоги до препаратів для дітей ефективність та безпека.