Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / ІАЦ Publicity реалізовано соціальний проект з передачі медпрепаратів в дитячі будинки та інформування громадськості про проблеми профілактики і лікування грипу
9 Лютого 2011
Донецк
Донецк
 

Протягом жовтня-грудня 2010 року ІАЦ Publicity було проведено ряд круглих столів, присвячених проблемі захворюваності на грип та лікування ускладнень після хвороби.



Протягом жовтня-грудня 2010 року ІАЦ Publicity було проведено ряд круглих столів, присвячених проблемі захворюваності на грип та лікування ускладнень після хвороби. Також, в рамках соціальної ініціативи представництва TEVA в Україні, ІАЦ Publicity була надана інформаційна підтримка благодійної допомоги у дитячі будинки Києва та інших регіонів України.

Серія круглих столів із залученням провідних фахівців-медиків, педіатрів та представників благодійних організацій пройшла в Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові та Сімферополі. Спектр питань, які розглядалися на заходах, включав проблему профілактики грипу, лікування ускладнень, якості медпрепаратів, а також дуже важливу тему - забезпечення високоефективними препаратами дитячих будинків та установ. Паралельно з проведенням круглих столів для ЗМІ була організована передача ліків в дитячі будинки.

Усього в ході проекту було передано понад 320 упаковок високоякісного антибактеріального препарату, а також подарунки до дитячих установ у Київської області («Отчий дім», «Волошка»), Донецьку (дитячий будинок № 1), Дніпропетровську (дитячий будинок «Сім'я»), Харкові (обласний дитячий будинок «Гармонія»), Львові (дитячий дошкільний будинок № 1), Сімферополі (республіканський будинок дитини «Ялинка») та ін.

Керівник ІАЦ Publicity Руслана Плис зазначає: «Ми дуже раді, що причетні до організації цього проекту. На порозі сезонної епідемії грипу потрібно було привернути увагу ЗМІ та громадськості до важливої проблеми, проінформувати населення про профілактику і лікування ГРВ та ГРВІ. Авторитетні фахівці-медики роз'яснили важливі для кожного споживача аспекти, наприклад, різницю між оригіналами і генериками, антивірусними препаратами та антибіотиками. Була піднята тема якості та безпеки лікарських засобів. Педіатри дали свої рекомендації щодо застосування антибіотиків у дітей. Але головне - тепер кожен з вихованців дитбудинків, куди, за допомогою регіональних благодійних фондів, були передані медпрепарати від компанії TEVA - забезпечений високоефективними ліками, на випадок захворювання бронхітом, пневмонією, у разі ускладнень грипу. Це і було метою проекту».

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?