Стратегічні комунікації та PR
Підведено підсумки конкурсу "Свіжа думка-2004" на кращу статтю за темою "Кондиціювання, вентиляція, створення клімату".
Підведено підсумки конкурсу "Свіжа думка-2004" на кращу статтю за темою "Кондиціювання, вентиляція, створення клімату".
1 лютого у конференц-залі готелю "Русь" відбулася церемонія нагородження переможців конкурсу "Свіжа думка-2004" на кращу статтю з тематики "Кондиціювання, вентиляція, створення клімату".
Організатори конкурсу - Daikin Europe NV та компанія "Ліконд", авторизований торговий партнер Daikin в Україні. PR-партнер конкурсу - центр PR консалтингу Publicity Creating.
На конкурс було подано 50 робіт, до конкурсу допущено - 39 робіт - з них 22 статті опубліковано у спеціалізованих ЗМІ, 17 - у ділових ЗМІ. Кількість учасників конкурсу (авторів статей) склала 39 чоловік.