Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Формуємо інвестиційну привабливість агробізнесу
26 Січня 2009
За час співпраці Publicity Creating та компанії АМАКО була реалізована комплексна програма, яка зокрема включала роз'яснення суті та ролі агробізнесу для розвитку економіки України.


Компанія АМАКО (American Machinery Company) співробітничала з компанією Publicity Creating у сфері стратегічних комунікацій і PR протягом 2008 року.

За час співпраці була реалізована комплексна програма по роз'ясненню суті та ролі агробізнесу для розвитку економіки України, а також по формуванню популярності бренду АМАКО та першої особи компанії в діловому середовищі. В ході роботи було написано і розповсюджено понад 40 прес-релізів, підготовлено 18 статей ділової тематики і проведено 5 прес-заходів щодо актуальних значущих тем. В результаті - отримано більше 900 редакційних публікацій в ЗМІ (преса, ТБ, Інтернет, радіо).

Були налагоджені зв'язки з представниками ключових ділових ЗМІ і деяких державних структур, а участь клієнтів в заходах сприяла зміцненню партнерських зв'язків. Роботи були виконані на високому рівні. Вся робота вироблялася на основі стратегічних документів, зокрема, інформаційній моделі, розроблених заздалегідь.
Звіти надавалися оперативно, в структурованому вигляді і повному обсязі. Здійснювався плановий і оперативний консалтинг, команда по обслуговуванню клієнта діяла чітко і злагоджено.

"За час співпраці компанія Publicity Creating проявила себе як професійний і надійний партнер, який націлений на вирішення поставлених завдань і лояльний до клієнта", - відзначив Віталій Скоцик, Генеральний директор компанії АМАКО.
 

 

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?