Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Для Publicity Creating листопад видався насиченим PR-активностями для клієнтів
1 Грудня 2010
 

Протягом листопада компанією Publicity Creating та її структурними підрозділами було реалізовано низку заходів для клієнтів, спрямованих на зміцнення їх іміджу та репутації.



Протягом листопада компанією Publicity Creating та її структурними підрозділами було реалізовано низку заходів для клієнтів, спрямованих на зміцнення їх іміджу та репутації. Цільовими аудиторіями реалізованих активностей були ділові партнери, споживачі, преса та широка громадськість.

Зокрема, 10 листопада 2010 р. було проведено прес-брифінг для Нідерландсько-Української Сталої Енергетичної Платформи (НУСЕП) на тему «Енергозбереження та енергоефективність». Захід відбувся в рамках українсько-голландського бізнес-форуму за участі представників Посольства Королівства Нідерландів в Україні та НУСЕП.


18 листопада у конференц-залі готелю «Русь» було проведено третій у цьому році технічний семінар для українських дилерів японської корпорації DAIKIN, на якому представники європейської штаб-квартири DAIKIN EUROPE N.V. ознайомили українських спеціалістів з останніми технічними розробками компанії.

Також відбулося святкування дня народження преміального бренду української «живої» косметики IREN BUKUR. Захід відбувся 19 листопада в престижному ресторані LEO CLUB. Впродовж заходу гості спілкувалися із засновницею ТМ IREN BUKUR Іриною Букур, насолоджувалися вишуканими стравами, живою музикою та знайомились із новинками косметики.

Захід для партнерів у форматі конференції також було розроблено й проведено для компанії «Лайм Системс», провідного розробника програмного забезпечення для банківської й фінансової сфери. Конференція на тему «АБС Scrooge – нові рішення для банків» відбулася 26 листопада в конференц-залі готелю «Русь» і викликала жвавий інтерес учасників – представників провідних банків.

В той же час, Інформаційно-аналітичним центром Publicity було організовано круглий стіл на тему «Харків напередодні сезонного грипу і вірусно-простудних захворювань: як запобігти ускладненням хвороб». Захід відбувся на початку листопада у прес-центрі провідної регіональної інформагенції за участі представників держадміністрації, лікарів та вчених-медиків.

Як зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: «Чітка організація бізнес-процесів у нашій компанії та висока кваліфікація співробітників дозволяють організовувати всі заходи оперативно й з максимальною ефективністю. Крім того, це дозволяє зменшити вартість послуги для клієнта і одночасно забезпечити потрібний рівень якості».
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?