Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / 2011 рік став одним з найуспішніших за 14-річний період діяльності Publicity Creating
16 Січня 2012

PR-підсумки року: За підсумками 2011 року, кількість клієнтів компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating збільшилася в 3 рази



За підсумками 2011 року, кількість клієнтів компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating збільшилася в 3 рази, у порівнянні з попереднім роком. При цьому, в 2011 році компанією було реалізовано понад 120 різних проектів для клієнтів: як оффлайн (прес-конференції, круглі столи тощо), так і в онлайн-форматі (ведення блогів і майданчиків в соціальних мережах, експертні онлайн-конференції, відео-конференції, конкурси в соц.мережах і т.д.), так і в інтегрованому форматі оффлайн+онлайн (різні види онлайн-трансляцій заходів, інтерактивні заходи тощо).

Зокрема, клієнтами Publicity Creating в 2011 році стали: мережа супермаркетів «ЕКО-маркет», «Альфа-банк», мережа супермаркетів електроніки «Ельдорадо», фармацевтична компанія «Тева», відпочинково-оздоровчий комплекс «Вернигора» (Трускавець), компанія «URSA» (сучасна звуко- і теплоізоляція), група компаній «Biona», компанії «Lime Systems», «Всеукраїнський Поштовий Сервіс» (сектор В2В) і багато інших. Продовжувалася робота з постійними клієнтами – ТМ Iren Bukur (косметика, співпраця протягом 3 років), компанією «ЛІКОНД» (кліматична техніка, 11 років співпраці), компанією «ЕБМ-ПАПСТ Україна» (філія німецької компанії ebm-papst, 6 років співпраці ), ТМ DAIKIN( кліматична техніка, співпраця протягом 7 років), ТМ ColorWay (витратні матеріали для друку, співпраця протягом 5 років), та іншими.

При цьому, клієнтами Publicity Creating в минулому році були компанії з різних регіонів України: Львівської області («Вернигора»), Криму (ГК «Biona»), Донецьку («Lime Systems», «ДЗГА»), Одеси («Senturia») , а також з Росії («Російські Навігаційні Технології»).

Крім того, в 2011 році силами компанії були реалізовані активності з просування ТМ ColorWay International на ринках Грузії та Молдови. Це один з прикладів можливостей просування для українських компаній на ринках країн СНД і ближнього зарубіжжя – перш за все – в Грузії, Азербайджані, Білорусі, Молдові, Казахстані, а також Росії та країнах Балтії. Крім того, в 2011 році збільшилась кількість запитів щодо просування на ринку України від зарубіжних компаній і брендів – з Чехії, Австрії, Франції та інших країн.

Варто зазначити, що за минулий рік значно зросла кількість проектів Publicity Creating, реалізованих для клієнтів компанії в онлайн-середовищі – такі проекти склали 40% всіх активностей, зокрема – в блогосфері і соціальних мережах. Серед них варто згадати не лише ведення офіційних блогів і сторінок компаній в соціальних мережах, але й наповнення та популяризацію відео-каналів клієнтів на спеціалізованих Інтернет-ресурсах, проведення конкурсів і вікторин в соціальних мережах, онлайн-репортажі в Twitter і Facebook, що збільшують їх аудиторію оффлайн-заходів у сотні разів, та інші активності.

У структурі компанії також відбулися зміни: у жовтні 2011 року в Publicity Creating було виділено 2 напрямки по роботі з клієнтами: корпоративний та роздрібний. При цьому, корпоративний напрямок виділено з метою максимально якісного обслуговування клієнтів, орієнтованих на досягнення стратегічних PR-цілей в рамках довгострокових комплексних проектів. Метою роздрібного напряму є координація роботи по разовим проектам і заходам в короткостроковому і середньостроковому періоді, з метою отримання реальних результатів для клієнта. На даний момент такий поділ вже довів свою ефективність, про що свідчить задоволеність нинішніх клієнтів роботою компанії, а також зростання кількості звернень у Publicity Creating потенційних клієнтів.

«2011 рік став дуже успішним для Publicity Creating – про це красномовно свідчить зростання кількості клієнтів і обороту. Приємно також, що наша компанія посіла 1 місце в рейтингу "Social Media Activity Index 2011", тобто визнана найактивнішим PR-агентством в соціальних медіа. Крім того – ми переїхали в новий, більш просторий і сучасний офіс і розширили штат співробітників. У 2012 рік ми входимо одним з лідерів українського PR-ринку, компанією, яка, володіючи величезним досвідом, продовжує активно розвиватися, застосовує інноваційні підходи, виходить на новий рівень клієнтоорієнтованості та ефективності. Саме тому впевнені – і цей рік стане для нас успішним» – зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?