Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / 2011 рік став одним з найуспішніших за 14-річний період діяльності Publicity Creating
16 Січня 2012

PR-підсумки року: За підсумками 2011 року, кількість клієнтів компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating збільшилася в 3 рази



За підсумками 2011 року, кількість клієнтів компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating збільшилася в 3 рази, у порівнянні з попереднім роком. При цьому, в 2011 році компанією було реалізовано понад 120 різних проектів для клієнтів: як оффлайн (прес-конференції, круглі столи тощо), так і в онлайн-форматі (ведення блогів і майданчиків в соціальних мережах, експертні онлайн-конференції, відео-конференції, конкурси в соц.мережах і т.д.), так і в інтегрованому форматі оффлайн+онлайн (різні види онлайн-трансляцій заходів, інтерактивні заходи тощо).

Зокрема, клієнтами Publicity Creating в 2011 році стали: мережа супермаркетів «ЕКО-маркет», «Альфа-банк», мережа супермаркетів електроніки «Ельдорадо», фармацевтична компанія «Тева», відпочинково-оздоровчий комплекс «Вернигора» (Трускавець), компанія «URSA» (сучасна звуко- і теплоізоляція), група компаній «Biona», компанії «Lime Systems», «Всеукраїнський Поштовий Сервіс» (сектор В2В) і багато інших. Продовжувалася робота з постійними клієнтами – ТМ Iren Bukur (косметика, співпраця протягом 3 років), компанією «ЛІКОНД» (кліматична техніка, 11 років співпраці), компанією «ЕБМ-ПАПСТ Україна» (філія німецької компанії ebm-papst, 6 років співпраці ), ТМ DAIKIN( кліматична техніка, співпраця протягом 7 років), ТМ ColorWay (витратні матеріали для друку, співпраця протягом 5 років), та іншими.

При цьому, клієнтами Publicity Creating в минулому році були компанії з різних регіонів України: Львівської області («Вернигора»), Криму (ГК «Biona»), Донецьку («Lime Systems», «ДЗГА»), Одеси («Senturia») , а також з Росії («Російські Навігаційні Технології»).

Крім того, в 2011 році силами компанії були реалізовані активності з просування ТМ ColorWay International на ринках Грузії та Молдови. Це один з прикладів можливостей просування для українських компаній на ринках країн СНД і ближнього зарубіжжя – перш за все – в Грузії, Азербайджані, Білорусі, Молдові, Казахстані, а також Росії та країнах Балтії. Крім того, в 2011 році збільшилась кількість запитів щодо просування на ринку України від зарубіжних компаній і брендів – з Чехії, Австрії, Франції та інших країн.

Варто зазначити, що за минулий рік значно зросла кількість проектів Publicity Creating, реалізованих для клієнтів компанії в онлайн-середовищі – такі проекти склали 40% всіх активностей, зокрема – в блогосфері і соціальних мережах. Серед них варто згадати не лише ведення офіційних блогів і сторінок компаній в соціальних мережах, але й наповнення та популяризацію відео-каналів клієнтів на спеціалізованих Інтернет-ресурсах, проведення конкурсів і вікторин в соціальних мережах, онлайн-репортажі в Twitter і Facebook, що збільшують їх аудиторію оффлайн-заходів у сотні разів, та інші активності.

У структурі компанії також відбулися зміни: у жовтні 2011 року в Publicity Creating було виділено 2 напрямки по роботі з клієнтами: корпоративний та роздрібний. При цьому, корпоративний напрямок виділено з метою максимально якісного обслуговування клієнтів, орієнтованих на досягнення стратегічних PR-цілей в рамках довгострокових комплексних проектів. Метою роздрібного напряму є координація роботи по разовим проектам і заходам в короткостроковому і середньостроковому періоді, з метою отримання реальних результатів для клієнта. На даний момент такий поділ вже довів свою ефективність, про що свідчить задоволеність нинішніх клієнтів роботою компанії, а також зростання кількості звернень у Publicity Creating потенційних клієнтів.

«2011 рік став дуже успішним для Publicity Creating – про це красномовно свідчить зростання кількості клієнтів і обороту. Приємно також, що наша компанія посіла 1 місце в рейтингу "Social Media Activity Index 2011", тобто визнана найактивнішим PR-агентством в соціальних медіа. Крім того – ми переїхали в новий, більш просторий і сучасний офіс і розширили штат співробітників. У 2012 рік ми входимо одним з лідерів українського PR-ринку, компанією, яка, володіючи величезним досвідом, продовжує активно розвиватися, застосовує інноваційні підходи, виходить на новий рівень клієнтоорієнтованості та ефективності. Саме тому впевнені – і цей рік стане для нас успішним» – зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.

 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.