Стратегічні комунікації та PR
Протягом 2003 року Publicity Creating було реалізовано 18 проектів для 12 клієнтів на автомобільному, медичному, косметичному ринках, та у сфері шоу-бізнесу. Обіг компанії збільшився на 29%.
Протягом 2003 року Publicity Creating було реалізовано 18 проектів для 12 клієнтів на автомобільному, медичному, косметичному ринках, та у сфері шоу-бізнесу. Обіг компанії збільшився на 29%.
На сьогоднішній день, основними послугами компанії є: комплексне PR-просування, організація і проведення PR-заходів, написання циклів піар-статей, зв'язки із ЗМІ, консалтинг, тренінги в області PR. Був розроблений спеціальний вид дослідження піар-деятельності - PR-аудит, в цьому напрямку вже реалізований перший проект.
Підводячи підсумки 2003 року, Валерій Курейко, Директор Publicity Creating, зокрема, сказав: "Цей рік був важливим в розвитку кампанії. Publicity Creating успішно продовжувала програму "Оксамитові війни" на каналі MusicRadio, провела широкомасштабну презентацію збірки "Оксамитові війни" для 300 фахівців і керівників PR-галузі України. З метою сприяння більш різносторонньому і глибокому освітленню ситуації і тенденцій на українському ринку PR, ми організували і провели конкурс на кращий матеріал для статті з цієї тематики - "Дієслово-2003" .