Стратегічні комунікації та PR
Підбиваючи підсумки 2006 року, Валерій Курейко, Генеральний директор Publicity Creating, зокрема, відзначив: "Цей рік був дуже важливим для нашої компанії.
Підбиваючи підсумки 2006 року, Валерій Курейко, Генеральний директор Publicity Creating, зокрема, відзначив: "Цей рік був дуже важливим для нашої компанії. Publicity Creating було проведено репозіционування, включаючи розробку нового логотипу, фірмового стилю та сайту. У компанії проведено структурні зміни на сьогоднішній день сформована/
Рада директорів, до якої увійшли закордонні й українські фахівці, формується рада експертів. Змінено внутрішню структуру компанії - зокрема, з березня почне роботу VIP-офіс в Києві, побудовано мережу партнерів по всій території України. Удосконалюється лінійка продуктів і послуг, компанія фокусується на основних аудиторіях клієнтів".
Впродовж 2006 року Publicity Creating було реалізовано 50 проектів для 44 клієнтів на ринках: страховому, автомобільному, кондиціонерному, IT, телекомунікаційному, а також на ринку косметики, взуття та інших. Обіг компанії збільшився на 30%.