Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Результативні яблука: Publicity Creating реалізує ДМ програму для потенційних клієнтів
21 Травня 2010
 

З травня 2010 р. Publicity Creating, у рамках програми „Конкретний результат за справедливу ціну” проводить оригінальну ДМ-програму



З травня 2010 р. Publicity Creating, у рамках програми „Конкретний результат за справедливу ціну” проводить оригінальну ДМ-програму, спрямовану на інформування потенційних клієнтів.

Адресатам доставляють красиво упаковані червоні яблука* та листівку. На обкладинці листівки – слоган „Чому результати бувають різними?”, що супроводжує контрастне зображення: засохле дерево та червоне яблуко.

„При вигляді цих соковитих яблук, відразу зрозуміло, що вони смачні, чи не так? Таким же прогнозованим та відчутним повинен бути результат від PR-комунікацій” – так починається текст всередині, звертаючи далі увагу адресатів на маркетингову результативність PR.

Перші адресати ДМ програми вже відзначали позитивні емоції, які виникають при її отриманні, а також зацікавлення можливостями маркетингових комунікацій для вирішення своїх бізнес-завдань.

Генеральний директор Publicity Creating, президент Publicity Group, Валерій Курейко зазначив: „ДМ є наступним етапом програми „ Конкретний результат за справедливу ціну”, прийняту у березні. Мета ДМ-активності – привернути увагу зацікавлених компаній, викликати емоційну та кінестетичну реакцію, що сприяє встановленню подальших контактів”.
 

 

*Яблуко й інші фрукти присутні в дизайні корпоративного сайту, а червоний – фірмовий колір компанії.
15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення