Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Результативні яблука: Publicity Creating реалізує ДМ програму для потенційних клієнтів
21 Травня 2010
 

З травня 2010 р. Publicity Creating, у рамках програми „Конкретний результат за справедливу ціну” проводить оригінальну ДМ-програму



З травня 2010 р. Publicity Creating, у рамках програми „Конкретний результат за справедливу ціну” проводить оригінальну ДМ-програму, спрямовану на інформування потенційних клієнтів.

Адресатам доставляють красиво упаковані червоні яблука* та листівку. На обкладинці листівки – слоган „Чому результати бувають різними?”, що супроводжує контрастне зображення: засохле дерево та червоне яблуко.

„При вигляді цих соковитих яблук, відразу зрозуміло, що вони смачні, чи не так? Таким же прогнозованим та відчутним повинен бути результат від PR-комунікацій” – так починається текст всередині, звертаючи далі увагу адресатів на маркетингову результативність PR.

Перші адресати ДМ програми вже відзначали позитивні емоції, які виникають при її отриманні, а також зацікавлення можливостями маркетингових комунікацій для вирішення своїх бізнес-завдань.

Генеральний директор Publicity Creating, президент Publicity Group, Валерій Курейко зазначив: „ДМ є наступним етапом програми „ Конкретний результат за справедливу ціну”, прийняту у березні. Мета ДМ-активності – привернути увагу зацікавлених компаній, викликати емоційну та кінестетичну реакцію, що сприяє встановленню подальших контактів”.
 

 

*Яблуко й інші фрукти присутні в дизайні корпоративного сайту, а червоний – фірмовий колір компанії.
20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?