Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Результативні яблука: Publicity Creating реалізує ДМ програму для потенційних клієнтів
21 Травня 2010
 

З травня 2010 р. Publicity Creating, у рамках програми „Конкретний результат за справедливу ціну” проводить оригінальну ДМ-програму



З травня 2010 р. Publicity Creating, у рамках програми „Конкретний результат за справедливу ціну” проводить оригінальну ДМ-програму, спрямовану на інформування потенційних клієнтів.

Адресатам доставляють красиво упаковані червоні яблука* та листівку. На обкладинці листівки – слоган „Чому результати бувають різними?”, що супроводжує контрастне зображення: засохле дерево та червоне яблуко.

„При вигляді цих соковитих яблук, відразу зрозуміло, що вони смачні, чи не так? Таким же прогнозованим та відчутним повинен бути результат від PR-комунікацій” – так починається текст всередині, звертаючи далі увагу адресатів на маркетингову результативність PR.

Перші адресати ДМ програми вже відзначали позитивні емоції, які виникають при її отриманні, а також зацікавлення можливостями маркетингових комунікацій для вирішення своїх бізнес-завдань.

Генеральний директор Publicity Creating, президент Publicity Group, Валерій Курейко зазначив: „ДМ є наступним етапом програми „ Конкретний результат за справедливу ціну”, прийняту у березні. Мета ДМ-активності – привернути увагу зацікавлених компаній, викликати емоційну та кінестетичну реакцію, що сприяє встановленню подальших контактів”.
 

 

*Яблуко й інші фрукти присутні в дизайні корпоративного сайту, а червоний – фірмовий колір компанії.
28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций