Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Publicity's Thirteen: компанії Publicity Creating виповнилося 13 років
25 Січня 2011
 

21 січня 2011 р. компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating виповнилося 13 років. За минулий рік Publicity Creating вийшла з кризи, збільшила кількість своїх клієнтів удвічі і розширила штат.



21 січня 2011 компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating виповнилося 13 років. Всупереч забобонам, це число стало щасливим для компанії та її співробітників: так, за минулий рік Publicity Creating вийшла з кризи, збільшила кількість своїх клієнтів удвічі і розширила штат.

За 2010 рік Publicity Creating та іншими структурними підрозділами Publicity Group було успішно реалізовано десятки комплексних проектів на різних ринках - IT, будівельний, фармацевтика, косметика, сільське господарство, освіта, та інші. На ринок були виведені нові актуальні послуги, які відразу ж знайшли відгук у клієнтів. Популярним підрозділом компанії за цей рік стала Internet-PR служба.

Святкування річниці компанії відбулося в суботу, 22 січня. Насичений день розпочався зі стратегічної сесії в заміському комплексі «Villa Vita» під Києвом. На цьому тренінгу фахівці компанії розробили низку ефективних алгоритмів та оптимізованих схем з надання послуг клієнтам, а також нові критерії оцінки якості роботи співробітників компанії.

Після посиленого і креативного «мозкового штурму», пообідавши, дружна компанія Publicity Creating попрямувала до дендропарку «Олександрія», який знаходиться в Білій Церкві. Під час прогулянки по парку, кожен із співробітників розповів про який-небудь з історико-архітектурних пам'яток, подібно до екскурсовода. Це додало прогулянці елементи квесту - адже треба було не тільки розповісти про пам'ятку, але і знайти її по карті. Так що кожен міг блиснути і ерудицією, і винахідливістю.

Надихавшись морозного повітря і помилувавшись зимовим заходом сонця над річкою Рось, колектив відправився в один з заміських ресторанів Києва для святкової вечері, під час якого прозвучало багато добрих побажань і гарних тостів.

Кращий «екскурсовод» і автор кращого тосту отримали в подарунок сувеніри.

Чудово провівши час, задоволена команда Publicity Creating повернулася до Києва, щоб з понеділка з новими силами взятися за роботу.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?