Стратегічні комунікації та PR
Компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating прийнято програму „Конкретний результат за справедливу ціну - 2010”.
Компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating прийнято програму „Конкретний результат за справедливу ціну - 2010”.
Програма спрямована на клієнтів і містить низку кроків, котрі підвищать маркетингову результативність PR-діяльності і зроблять ціноутворення більш справедливим і прозорим.
У рамках програми будуть запропоновані нові ефективні форми і методи просування для вирішення конкретних задач клієнтів з різних сфер діяльності. Зокрема, клієнтам будуть запропоновані нові послуги (PR-діагностика, Sales-raising, експрес-аудит та інші), апробація яких наразі завершується.
Програма також передбачає проведення круглих столів і майстер-класів для існуючих і потенційних клієнтів компанії.
Першим кроком у рамках програми є виступ керівників Publicity Creating на виставці «INTERBUDEXPO 2010». Упродовж року відбудуться виступи спеціалістів компанії в рамках інших масштабних заходів.
Заплановано також статті, прес-релізи, проведення опитувань, видання методичної літератури, зокрема у співпраці з громадськими організаціями.
Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: „Прогнозований результат від комунікаційної діяльності особливо важливий для клієнтів сьогодні. Прийнята програма дозволить отримати і маркетинговий, і репутаційний результат в рамках комунікаційних кампаній, які пропонуються індивідуально кожному клієнтові. З іншого боку, якісне обслуговування має надаватися клієнту за справедливу ціну”.