Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Publicity Creating запроваджує клієнтську програму „Конкретний результат за справедливу ціну - 2010”
23 Березня 2010

Компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating прийнято програму „Конкретний результат за справедливу ціну - 2010”.



Компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating прийнято програму „Конкретний результат за справедливу ціну - 2010”.

Програма спрямована на клієнтів і містить низку кроків, котрі підвищать маркетингову результативність PR-діяльності і зроблять ціноутворення більш справедливим і прозорим.
У рамках програми будуть запропоновані нові ефективні форми і методи просування для вирішення конкретних задач клієнтів з різних сфер діяльності. Зокрема, клієнтам будуть запропоновані нові послуги (PR-діагностика, Sales-raising, експрес-аудит та інші), апробація яких наразі завершується.

Програма також передбачає проведення круглих столів і майстер-класів для існуючих і потенційних клієнтів компанії.

Першим кроком у рамках програми є виступ керівників Publicity Creating на виставці «INTERBUDEXPO 2010». Упродовж року відбудуться виступи спеціалістів компанії в рамках інших масштабних заходів.

Заплановано також статті, прес-релізи, проведення опитувань, видання методичної літератури, зокрема у співпраці з громадськими організаціями.

Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: „Прогнозований результат від комунікаційної діяльності особливо важливий для клієнтів сьогодні. Прийнята програма дозволить отримати і маркетинговий, і репутаційний результат в рамках комунікаційних кампаній, які пропонуються індивідуально кожному клієнтові. З іншого боку, якісне обслуговування має надаватися клієнту за справедливу ціну”.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.