Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Publicity Creating запроваджує клієнтську програму „Конкретний результат за справедливу ціну - 2010”
23 Березня 2010

Компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating прийнято програму „Конкретний результат за справедливу ціну - 2010”.



Компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating прийнято програму „Конкретний результат за справедливу ціну - 2010”.

Програма спрямована на клієнтів і містить низку кроків, котрі підвищать маркетингову результативність PR-діяльності і зроблять ціноутворення більш справедливим і прозорим.
У рамках програми будуть запропоновані нові ефективні форми і методи просування для вирішення конкретних задач клієнтів з різних сфер діяльності. Зокрема, клієнтам будуть запропоновані нові послуги (PR-діагностика, Sales-raising, експрес-аудит та інші), апробація яких наразі завершується.

Програма також передбачає проведення круглих столів і майстер-класів для існуючих і потенційних клієнтів компанії.

Першим кроком у рамках програми є виступ керівників Publicity Creating на виставці «INTERBUDEXPO 2010». Упродовж року відбудуться виступи спеціалістів компанії в рамках інших масштабних заходів.

Заплановано також статті, прес-релізи, проведення опитувань, видання методичної літератури, зокрема у співпраці з громадськими організаціями.

Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: „Прогнозований результат від комунікаційної діяльності особливо важливий для клієнтів сьогодні. Прийнята програма дозволить отримати і маркетинговий, і репутаційний результат в рамках комунікаційних кампаній, які пропонуються індивідуально кожному клієнтові. З іншого боку, якісне обслуговування має надаватися клієнту за справедливу ціну”.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?