Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Publicity Creating прийняла клієнтську програму на 2011 рік
4 Жовтня 2010
 

На початку жовтня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла програму на 2011 рік під назвою «Ми вирішуємо завдання клієнта».



На початку жовтня 2010 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла програму на 2011 рік під назвою «Ми вирішуємо завдання клієнта».

Нова програма спрямована на максимальне задоволення потреб клієнтів, що досягається завдяки чотирьом складовим комплексу QAPD (quality, assortment, price, decision): висока якість обслуговування, широкий асортимент продуктів та послуг, оптимальна доступна ціна, індивідуальне рішення для кожного клієнта.

Реалізація програми висунула низку вимог, щодо перебудови внутрішньої роботи в компанії та активізації бізнес-процесів. Наприклад, щоб забезпечити доступну ціну, необхідно було оптимізувати схеми роботи, покращити логістику надання послуг, підвищити рівень ефективності персоналу та задіяти нові, більш ефективні методи й підходи. Також необхідно було досягнути певного рівня «масштабу виробництва», при якому можливо знизити собівартість послуг.

З метою подальшого підвищення якості сервісу, в компанії реалізується безперервна програма тренінгів для підвищення кваліфікаційного рівня персоналу й дотримання корпоративних стандартів. Сам процес обслуговування клієнтів включатиме систему оперативного реагування на зміни на ринку клієнта та у інформаційному середовищі.

А індивідуальний підхід в умовах розмаїття та ускладнення завдань, що стоять перед клієнтами, став можливий завдяки більш глибокому аналізу їх запитів та потреб, концентрації тільки на ключових для клієнта аудиторіях.


«Прийняття спеціальної програми для клієнтів вже стає в нашій компанії хорошою традицією. У 2010 році ми розробили першу таку програму, і вона виявилася результативною. Сьогодні ми єдині на ринку, хто гарантує не лише високу якість послуг, а й конкретний результат для клієнта – насамперед у вигляді підвищення продажів», - зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?