Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Publicity Creating покращує якість обслуговування клієнтів
1 Липня 2010
 

У рамках маркетингової програми „Конкретний результат за справедливу ціну” компанія Publicity Creating реалізує стратегію постійного покращення якості обслуговування клієнтів.



У рамках маркетингової програми „Конкретний результат за справедливу ціну” компанія Publicity Creating реалізує стратегію постійного покращення якості обслуговування клієнтів. Черговим кроком для реалізації цього завдання є цикл спеціальних тренінгів для персоналу, який проходить у червні-липні поточного року.

У компанії також щотижня проводяться наради, метою яких є постійне вдосконалення якості обслуговування. Пошук нових ефективних методів для вирішення задач клієнтів – основне завдання під час аналізу проведених та планування нових активностей.


Як зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: „Постійне підвищення якості обслуговування – це ключовий момент нашої маркетингової стратегії. За відгуками клієнтів компанії, наші продукти та послуги зараз більш точно потрапляють у їх потреби, сприяючи досягненню бізнес-завдань”.

На сьогодні в Publicity Creating сформовано команду професіоналів за всіма основними напрямками діяльності компанії, яка має оптимальний склад і здатна вирішувати завдання будь-якого рівня складності.

 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?