Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Підсумки діяльності Publicity Creating за 2009 рік
14 Січня 2010

 За підсумками 2009 року, компанія Publicity Creating покращила свої показники.



У 2009 році оборот компанії збільшився в 2,3 рази, у порівнянні із 2008 роком.
Впродовж 2009 року Publicity Creating було реалізовано 28 проектів і акцій, зокрема на таких ринках як будівельні матеріали, витратні матеріали для друку, косметика, рекрутингові послуги, а також туризм, продукти харчування, безалкогольні напої, громадські організації.
Протягом року для клієнтів було реалізовано низку PR-проектів: як традиційних (наприклад, конкурс для журналістів „Свіжа думка”) , так і нових. Серед останніх - програма "Зелена карта партнера" на ринку кондиціонування, програма "Якість перш за все" на ринку сумісних витратних матеріалів. Було проведено кілька масштабних заходів (наприклад, конференція для українських дилерів японської корпорації DAIKIN, що відбувся у Туреччині).
Основні послуги, що були надані клієнтам у 2009 році – комплексні комунікаційні програми з просування у галузі PR і стратегічних комунікацій, PR у сфері trade-promo та у напрямку внутрішніх корпоративних комунікацій (у тому числі team-building), антикризові програми, PR-аудит. Для клієнтів також було задіяно нові технології, продукти та послуги, наприклад у таких напрямках як Internet PR та персональний PR.
Особлива увага приділялася формуванню контактів із новими групами партнерами та підтримці лояльності існуючих партнерів.
Publicity Creating стала одним із засновників галузевої громадської організації - Українського PR-альянсу, взяла участь у декількох дослідженнях ринку.
Компанія взяла участь та надала підтримку у якості PR-партнера таким важливим заходам як Український фестиваль соціальної реклами, V PR-форум на виставці REX 2009, День Маркетингу на виставці "Будівництво і Архітектура", та інші.
В цілому, фахівці компанії виступили більш ніж із 30 доповідями на різних заходах. Компанія підтвердила статус інформаційного лідера галузі (лідер медіа-рейтингу українських PR-агенцій 2009).
Підводячи підсумки року, Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating, зазначив: "2009 рік в цілому, був складним для галузі, але ми змогли отримати практичну користь від кризи: знайшли нові підходи та інструменти, розширили список клієнтів. Всі комунікаційні плани для клієнтів були виконані у повному обсязі, причому з високими показниками ефективності. У 2009 році ми посилили маркетингові активності, зокрема - почали розбудову мережі представників по всій Україні, зміцнили зв’язки із партнерами. Publicity Creating збережено весь персонал, розвинуто професійні стандарти обслуговування. Постійно поповнюється лінійка продуктів і послуг, компанія фокусується на ключових аудиторіях клієнтів. На сьогоднішній день, укладено договори з усіма основними клієнтами на 2010 рік."
У планах на 2010 рік – широкий спектр маркетингових активностей, вихід на нові сегменти ринку, подальше вдосконалення якості обслуговування та розвиток структури компанії.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?