Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Онлайн-репортаж збільшує аудиторію заходу в 10-100 разів
29 Серпня 2011
 

На початку вересня 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating розширила пакет PR-послуг для клієнтів.



               На початку вересня 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating розширила пакет PR-послуг для клієнтів. Серед нових послуг компанії, зокрема, можна виділити ведення онлайн-репортажів, які висвітлюють заходи в реальному часі: прес-конференції, круглі столи, форуми, презентації та ін

Головною перевагою онлайн-репортажів є можливість збільшити аудиторію заходу в 10-100 разів, залучаючи до нього Інтернет-користувачів, які стежать за подією і миттєво отримують важливі повідомлення, озвучені спікерами.
Професійний онлайн-репортаж ведеться, як правило, на сторінках у соціальних мережах (насамперед – Twitter і Facebook) фахівцями Publicity Creating, присутніми в залі, де проводиться подія. При цьому, текст репортажу, за бажанням клієнта, може доповнюватися фотографіями і відео-врізками з події.
Компанія Publicity Creating вже має досвід ведення онлайн-репотражів з оффлайн-заходів. Зокрема, завдяки онлайн-трансляції на Twitter і Facebook, активна аудиторія круглого столу «Український ринок комерційного PR: вихід з кризи вже в 2011 році?», Проведеного в ІА «Українські новини» у червні 2011 року, збільшилася до 3000 чоловік. При цьому, онлайн-спостерігачі активно брали участь у круглому столі, ставлячи експертам питання через соціальні мережі поряд з представниками аудиторії, реально присутніми в залі. Настільки успішна апробація нової технології не залишила сумнівів: нова послуга зацікавить багатьох замовників.
«З розвитком Інтернет-комунікацій традиційні офф-лайн заходи, особливо прес-конференції, форуми та круглі столи, потребують активної інтеграції в онлайн-простір. Онлайн-репортаж – один з яскравих прикладів можливості такої інтеграції, затребуваний вже цього бізнес-сезону, адже він в десятки разів розширює аудиторію заходу і підвищує його інтерактивність» – стверджує генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.