Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Онлайн-репортаж збільшує аудиторію заходу в 10-100 разів
29 Серпня 2011
 

На початку вересня 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating розширила пакет PR-послуг для клієнтів.



               На початку вересня 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating розширила пакет PR-послуг для клієнтів. Серед нових послуг компанії, зокрема, можна виділити ведення онлайн-репортажів, які висвітлюють заходи в реальному часі: прес-конференції, круглі столи, форуми, презентації та ін

Головною перевагою онлайн-репортажів є можливість збільшити аудиторію заходу в 10-100 разів, залучаючи до нього Інтернет-користувачів, які стежать за подією і миттєво отримують важливі повідомлення, озвучені спікерами.
Професійний онлайн-репортаж ведеться, як правило, на сторінках у соціальних мережах (насамперед – Twitter і Facebook) фахівцями Publicity Creating, присутніми в залі, де проводиться подія. При цьому, текст репортажу, за бажанням клієнта, може доповнюватися фотографіями і відео-врізками з події.
Компанія Publicity Creating вже має досвід ведення онлайн-репотражів з оффлайн-заходів. Зокрема, завдяки онлайн-трансляції на Twitter і Facebook, активна аудиторія круглого столу «Український ринок комерційного PR: вихід з кризи вже в 2011 році?», Проведеного в ІА «Українські новини» у червні 2011 року, збільшилася до 3000 чоловік. При цьому, онлайн-спостерігачі активно брали участь у круглому столі, ставлячи експертам питання через соціальні мережі поряд з представниками аудиторії, реально присутніми в залі. Настільки успішна апробація нової технології не залишила сумнівів: нова послуга зацікавить багатьох замовників.
«З розвитком Інтернет-комунікацій традиційні офф-лайн заходи, особливо прес-конференції, форуми та круглі столи, потребують активної інтеграції в онлайн-простір. Онлайн-репортаж – один з яскравих прикладів можливості такої інтеграції, затребуваний вже цього бізнес-сезону, адже він в десятки разів розширює аудиторію заходу і підвищує його інтерактивність» – стверджує генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?