Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 381 75 55;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Онлайн-репортаж збільшує аудиторію заходу в 10-100 разів
29 Серпня 2011
 

На початку вересня 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating розширила пакет PR-послуг для клієнтів.



               На початку вересня 2011 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating розширила пакет PR-послуг для клієнтів. Серед нових послуг компанії, зокрема, можна виділити ведення онлайн-репортажів, які висвітлюють заходи в реальному часі: прес-конференції, круглі столи, форуми, презентації та ін

Головною перевагою онлайн-репортажів є можливість збільшити аудиторію заходу в 10-100 разів, залучаючи до нього Інтернет-користувачів, які стежать за подією і миттєво отримують важливі повідомлення, озвучені спікерами.
Професійний онлайн-репортаж ведеться, як правило, на сторінках у соціальних мережах (насамперед – Twitter і Facebook) фахівцями Publicity Creating, присутніми в залі, де проводиться подія. При цьому, текст репортажу, за бажанням клієнта, може доповнюватися фотографіями і відео-врізками з події.
Компанія Publicity Creating вже має досвід ведення онлайн-репотражів з оффлайн-заходів. Зокрема, завдяки онлайн-трансляції на Twitter і Facebook, активна аудиторія круглого столу «Український ринок комерційного PR: вихід з кризи вже в 2011 році?», Проведеного в ІА «Українські новини» у червні 2011 року, збільшилася до 3000 чоловік. При цьому, онлайн-спостерігачі активно брали участь у круглому столі, ставлячи експертам питання через соціальні мережі поряд з представниками аудиторії, реально присутніми в залі. Настільки успішна апробація нової технології не залишила сумнівів: нова послуга зацікавить багатьох замовників.
«З розвитком Інтернет-комунікацій традиційні офф-лайн заходи, особливо прес-конференції, форуми та круглі столи, потребують активної інтеграції в онлайн-простір. Онлайн-репортаж – один з яскравих прикладів можливості такої інтеграції, затребуваний вже цього бізнес-сезону, адже він в десятки разів розширює аудиторію заходу і підвищує його інтерактивність» – стверджує генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
18.02.2021
We talked to Valeriy Kureyko of Publicity Creating about Strategic Communication and PR. This is what he said about it.
26.03.2020
10 февраля 2020 г. в пресс-центре «Укринформ» состоялась Интернет-конференция
26.03.2020
Роль стратегии в PR возрастет