Стратегічні комунікації та PR
У кінці травня відбулася чергова корпоративна фотосесія Publicity Creating у новому офісі.
У кінці травня відбулася чергова корпоративна фотосесія Publicity Creating у новому офісі. Фотосесія проходила у режимі репортажної зйомки під час виконання співробітниками компанії своїх щоденних робочих обов’язків. У ролі „фотомоделей” виступили безпосередньо керівники та менеджери, що вже стає хорошою традицією компанії.
Матеріали фотосесії використано для оновлення візуального ряду корпоративного сайту http://www.publicity.com.ua, корпоративній презентації та інших матеріалах. Фото також розміщені на корпоративному блозі в Livejournal, та в соціальних мережах (Facebook та ін.)
Метою проведення фотосесії було відобразити основні ланки процесу обслуговування клієнтів, а також створення нового візуального образу компанії та її співробітників. Адже для PR-агенції украй важливим є формування свого іміджу не лише на основі раціональних переваг, але й емоційної складової.
„Ми прагнули показати європейське обличчя сучасної української PR-структури: професійної та відкритої, впевненої та позитивно налаштованої, що відкриває нові горизонти для своїх клієнтів”, - відзначив Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating.