Стратегічні комунікації та PR
27 лютого в готелі Radisson SAS відбулася ділова презентація нової методики PR-аудит від компанії Publicity Creating.
27 лютого в готелі Radisson SAS відбулася ділова презентація нової методики PR-аудит від компанії Publicity Creating. На заході були присутні представники крупних компаній фінансового, автомобільного, будівельного, фармацевтичного та інших ринків.
Основні переваги представленої методики: можливість оцінити ефективність PR в цифрах, представити цю діяльність в наочних графічних формах, а також визначити рівень розвитку PR в процентному відношенні до потенційних можливостей і потреб компанії.
Як заявила Руслана Плис, керуючий партнер, керівник Служби аналітики Publicity Creating, основними цілями PR-аудиту є виявлення сильних і слабких сторін PR-діяльності, оцінка її ефективності і шляхів вдосконалення. В результаті аудиту, PR-діяльність набуває системний і комплексний характер.
Довідка
Дослідження РR-аудит Publicity Creating проводить з 2003 року. За минулий час методика вдосконалювалася і розвивалася. У 2007 р. було проведено 12 PR-аудитів.
PR-аудит можна проводити по 5 напрямам PR- діяльності (зокрема по окремих з них) – стратегія, зв'язки із ЗМІ, антикризові PR, внутрішній PR, соціальне обличчя підприємства. Зокрема, зв'язки із ЗМІ оцінюються по трьом видам показників (кількісні, кількісно-якісні, якісні), загальне число яких складає більше 20.
В ході аудиту застосовуються кабінетні дослідження (статистичний, аналітичний і контент- аналіз архіву) і польові (проведення опиту/інтерв'ю ключового персоналу і інших цільових аудиторій громадськості - партнери по маркетинговому ланцюжку, клієнти, експерти, партнери, журналісти і т.д.)