Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Оцінити ефективність PR це реально. Publicity Creating провів релонч методики PR-аудит
27 Лютого 2008

27 лютого в готелі Radisson SAS відбулася ділова презентація нової методики PR-аудит від компанії Publicity Creating. 



27 лютого в готелі Radisson SAS відбулася ділова презентація нової методики PR-аудит від компанії Publicity Creating.  На заході були присутні представники крупних компаній фінансового, автомобільного, будівельного, фармацевтичного та інших ринків.


Основні переваги представленої методики: можливість оцінити ефективність PR в цифрах, представити цю діяльність в наочних графічних формах,  а також визначити рівень розвитку PR в процентному відношенні до потенційних можливостей і потреб компанії.


Як заявила Руслана Плис, керуючий партнер, керівник Служби аналітики Publicity Creating, основними цілями PR-аудиту є виявлення сильних і слабких сторін PR-діяльності, оцінка  її ефективності і шляхів вдосконалення. В результаті аудиту,  PR-діяльність набуває  системний і комплексний характер.


Довідка        
Дослідження  РR-аудит Publicity Creating   проводить з 2003 року. За минулий час методика вдосконалювалася і розвивалася.  У 2007 р. було проведено 12 PR-аудитів.          


PR-аудит можна проводити по 5 напрямам PR- діяльності  (зокрема по окремих з них) – стратегія, зв'язки із ЗМІ, антикризові PR, внутрішній PR, соціальне обличчя підприємства. Зокрема, зв'язки із ЗМІ оцінюються по трьом видам показників  (кількісні, кількісно-якісні, якісні), загальне число яких складає більше 20.


В ході аудиту застосовуються кабінетні дослідження (статистичний, аналітичний і контент- аналіз архіву) і польові (проведення опиту/інтерв'ю ключового персоналу і інших цільових аудиторій громадськості - партнери по маркетинговому ланцюжку, клієнти, експерти, партнери, журналісти і т.д.) 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення