Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Оцінити ефективність PR це реально. Publicity Creating провів релонч методики PR-аудит
27 Лютого 2008

27 лютого в готелі Radisson SAS відбулася ділова презентація нової методики PR-аудит від компанії Publicity Creating. 



27 лютого в готелі Radisson SAS відбулася ділова презентація нової методики PR-аудит від компанії Publicity Creating.  На заході були присутні представники крупних компаній фінансового, автомобільного, будівельного, фармацевтичного та інших ринків.


Основні переваги представленої методики: можливість оцінити ефективність PR в цифрах, представити цю діяльність в наочних графічних формах,  а також визначити рівень розвитку PR в процентному відношенні до потенційних можливостей і потреб компанії.


Як заявила Руслана Плис, керуючий партнер, керівник Служби аналітики Publicity Creating, основними цілями PR-аудиту є виявлення сильних і слабких сторін PR-діяльності, оцінка  її ефективності і шляхів вдосконалення. В результаті аудиту,  PR-діяльність набуває  системний і комплексний характер.


Довідка        
Дослідження  РR-аудит Publicity Creating   проводить з 2003 року. За минулий час методика вдосконалювалася і розвивалася.  У 2007 р. було проведено 12 PR-аудитів.          


PR-аудит можна проводити по 5 напрямам PR- діяльності  (зокрема по окремих з них) – стратегія, зв'язки із ЗМІ, антикризові PR, внутрішній PR, соціальне обличчя підприємства. Зокрема, зв'язки із ЗМІ оцінюються по трьом видам показників  (кількісні, кількісно-якісні, якісні), загальне число яких складає більше 20.


В ході аудиту застосовуються кабінетні дослідження (статистичний, аналітичний і контент- аналіз архіву) і польові (проведення опиту/інтерв'ю ключового персоналу і інших цільових аудиторій громадськості - партнери по маркетинговому ланцюжку, клієнти, експерти, партнери, журналісти і т.д.) 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?