Warning: session_start() [function.session-start]: open(/home/seotm01/.system/tmp/sess_81fig5g4gqnm1b7tgn92oku124, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in /home/seotm01/publicity.com.ua/www/include/classes/PageUser.class.php on line 202
Оцінити ефективність PR це реально. Publicity Creating провів релонч методики PR-аудит
Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Оцінити ефективність PR це реально. Publicity Creating провів релонч методики PR-аудит
27 Лютого 2008

27 лютого в готелі Radisson SAS відбулася ділова презентація нової методики PR-аудит від компанії Publicity Creating. 



27 лютого в готелі Radisson SAS відбулася ділова презентація нової методики PR-аудит від компанії Publicity Creating.  На заході були присутні представники крупних компаній фінансового, автомобільного, будівельного, фармацевтичного та інших ринків.


Основні переваги представленої методики: можливість оцінити ефективність PR в цифрах, представити цю діяльність в наочних графічних формах,  а також визначити рівень розвитку PR в процентному відношенні до потенційних можливостей і потреб компанії.


Як заявила Руслана Плис, керуючий партнер, керівник Служби аналітики Publicity Creating, основними цілями PR-аудиту є виявлення сильних і слабких сторін PR-діяльності, оцінка  її ефективності і шляхів вдосконалення. В результаті аудиту,  PR-діяльність набуває  системний і комплексний характер.


Довідка        
Дослідження  РR-аудит Publicity Creating   проводить з 2003 року. За минулий час методика вдосконалювалася і розвивалася.  У 2007 р. було проведено 12 PR-аудитів.          


PR-аудит можна проводити по 5 напрямам PR- діяльності  (зокрема по окремих з них) – стратегія, зв'язки із ЗМІ, антикризові PR, внутрішній PR, соціальне обличчя підприємства. Зокрема, зв'язки із ЗМІ оцінюються по трьом видам показників  (кількісні, кількісно-якісні, якісні), загальне число яких складає більше 20.


В ході аудиту застосовуються кабінетні дослідження (статистичний, аналітичний і контент- аналіз архіву) і польові (проведення опиту/інтерв'ю ключового персоналу і інших цільових аудиторій громадськості - партнери по маркетинговому ланцюжку, клієнти, експерти, партнери, журналісти і т.д.) 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций

Warning: Unknown: open(/home/seotm01/.system/tmp/sess_81fig5g4gqnm1b7tgn92oku124, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/home/seotm01/.system/tmp) in Unknown on line 0