Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Підсумки діяльності Publicity Creating за 2008 рік
25 Грудня 2008
За підсумками 2008 року, оборот компанії збільшився в 2,3 рази. Впродовж 2008 року Publicity Creating було реалізовано 40 проектів і акцій.


За підсумками 2008 року, оборот компанії збільшився в 2,3 рази. Впродовж 2008 року Publicity Creating було реалізовано 40 проектів і акцій на таких основних ринках: автомобільний, будівництво, нерухомість, витратні матеріали для друку, рекрутингові послуги, а також у сфері агробізнесу.

Протягом року було реалізовано декілька унікальних проектів, зокрема два конкурси для журналістів ("Свіжа думка", "Рекрутинг у стилі Форсаж"), просування преміум-сегменту на ринку кондиціонування, та інші. Була реалізована програма із просування агробізнесу як пріоритетної галузі української економіки, із залученням представників державних і суспільних організацій.

Фахівці компанії виступили більш ніж з 40 доповідями на різних заходах. Компанія Publicity Creating стала одним із засновників громадської організації - Українського PR-альянсу, взяла участь у декількох дослідженнях ринку.

Компанія також у якості PR-партнера підтримала декілька вагомих проектів, серед них Український фестиваль студентської реклами, PR-форум на виставці REX, День Маркетингу на виставці "Будівництво і Архітектура", та інші.

Основними послугами Publicity Creating є: комплексне просування у сфері PR і стратегічних комунікацій, зв'язки із ЗМІ, консалтинг, PR-аудит. У планах на 2009 рік - вихід на нові сегменти ринку, подальший розвиток структури компанії, редизайн корпоративного сайту, активна участь в розвитку ринку суспільних комунікацій.

Підводячи підсумки 2008 року, Валерій Курейко, Генеральний директор Publicity Creating, зокрема, сказав: "Ми задоволені 2008 роком – не дивлячись на кризу, всі комунікаційні плани для клієнтів були виконані, причому з високими показниками ефективності. У Publicity Creating побудована професійна структура, удосконалюється лінійка продуктів і послуг, компанія фокусується на ключових аудиторіях клієнтів. На сьогоднішній день, укладено договори з основними клієнтами на 2009-2010 рр."

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?