Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Ефективний PR для регіональних компаній і брендів
16 Вересня 2011
 

PR-послуги: В Україні регіональні компанії поступово збільшують свої піар-активності, передусім, це стосується виробників у сегменті В2В і брендів на ринку В2С. Очікується, що в новому бізнес сезоні ця тенденція посилиться. У зв'язку з цим, Publicity Creating розширює спектр послуг для регіональних брендів.



      В Україні регіональні компанії поступово збільшують свої піар-активності, передусім, це стосується виробників у сегменті В2В і брендів на ринку В2С. Очікується, що в новому бізнес сезоні ця тенденція посилиться. У зв'язку з цим, Publicity Creating розширює спектр послуг для регіональних брендів.
      Крім основної послуги – комплексних річних програм просування регіональних брендів, фахівці Publicity Creating, виходячи з цілей, завдань, специфіки і бюджету замовника, розробляють і впроваджують середньострокові PR-проекти (квартал, півроку), а також окремі заходи (наприклад, прес-заходи, прес-тури, партнерські конференції та інші PR-заходи в Києві).
      Серед нових послуг для регіональних клієнтів – вивід ТМ на ринки сусідніх регіонів, або на всю Україну, PR-аудит, тренінги для персоналу.
      Ще одна новинка – піар «під Євро 2012». Це хороший шанс для багатьох українських регіональних компаній вибудувати ефективну PR-кампанію: адже проведення чемпіонату, на відміну від багатьох гучних спортивних заходів, має яскраво виражену регіональну специфіку. Те, що Євро 2012 буде проходити відразу в декількох великих українських містах – Києві, Львові, Харкові та Донецьку – дає шанс компаніям з цих міст і сусідніх регіонів синхронізувати власну PR-активність з загальним інтересом до даного міжнародного заходу.
      Компанія вже має великий досвід просування регіональних компаній і брендів: клієнтами Publicity Creating є компанії з багатьох регіонів України – від Трускавця до Донецька, від Києва до Євпаторії.
      «Відстань для нас – не проблема, ми вже довели свою ефективність в стратегічній і різнобічній підтримці багатьох регіональних компаній. Сьогодні всі регіональні замовники можуть отримувати якісне обслуговування від столичного PR-агентства, яке професійно відстоює їх інтереси і в Києві і по всій території України, і навіть за кордоном», – стверджує генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?