Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Ефективний PR для регіональних компаній і брендів
16 Вересня 2011
 

PR-послуги: В Україні регіональні компанії поступово збільшують свої піар-активності, передусім, це стосується виробників у сегменті В2В і брендів на ринку В2С. Очікується, що в новому бізнес сезоні ця тенденція посилиться. У зв'язку з цим, Publicity Creating розширює спектр послуг для регіональних брендів.



      В Україні регіональні компанії поступово збільшують свої піар-активності, передусім, це стосується виробників у сегменті В2В і брендів на ринку В2С. Очікується, що в новому бізнес сезоні ця тенденція посилиться. У зв'язку з цим, Publicity Creating розширює спектр послуг для регіональних брендів.
      Крім основної послуги – комплексних річних програм просування регіональних брендів, фахівці Publicity Creating, виходячи з цілей, завдань, специфіки і бюджету замовника, розробляють і впроваджують середньострокові PR-проекти (квартал, півроку), а також окремі заходи (наприклад, прес-заходи, прес-тури, партнерські конференції та інші PR-заходи в Києві).
      Серед нових послуг для регіональних клієнтів – вивід ТМ на ринки сусідніх регіонів, або на всю Україну, PR-аудит, тренінги для персоналу.
      Ще одна новинка – піар «під Євро 2012». Це хороший шанс для багатьох українських регіональних компаній вибудувати ефективну PR-кампанію: адже проведення чемпіонату, на відміну від багатьох гучних спортивних заходів, має яскраво виражену регіональну специфіку. Те, що Євро 2012 буде проходити відразу в декількох великих українських містах – Києві, Львові, Харкові та Донецьку – дає шанс компаніям з цих міст і сусідніх регіонів синхронізувати власну PR-активність з загальним інтересом до даного міжнародного заходу.
      Компанія вже має великий досвід просування регіональних компаній і брендів: клієнтами Publicity Creating є компанії з багатьох регіонів України – від Трускавця до Донецька, від Києва до Євпаторії.
      «Відстань для нас – не проблема, ми вже довели свою ефективність в стратегічній і різнобічній підтримці багатьох регіональних компаній. Сьогодні всі регіональні замовники можуть отримувати якісне обслуговування від столичного PR-агентства, яке професійно відстоює їх інтереси і в Києві і по всій території України, і навіть за кордоном», – стверджує генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.