Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Ефективне просування виробника: Publicity Creating розроблено новий пакет послуг
12 Листопада 2010
 

На початку листопада компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating розроблено новий пакет послуг для компаній-виробників.



На початку листопада компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating розроблено новий пакет послуг для компаній-виробників. Проект є частиною маркетингової програми на 2011 рік «Ми вирішуємо завдання клієнта» і передбачає лінійку послуг для вирішення маркетингових завдань для цього типу клієнтів.

Новий пакет послуг передбачає розробку стратегії просування, інформаційної моделі та комунікаційного плану на півріччя або на рік, і здійснення активностей за такими напрямками:
• формування або зміцнення відомості/репутації виробника (репутаційний PR виробника, основні цільові аудиторії – споживачі, партнери, ділове середовище);
• просування торгових марок/продукції/брендів (маркетинговий або бренд-PR, основна цільова аудиторія – споживачі);
• формування/зміцнення репутації компанії як роботодавця (внутрішній PR, основна цільова аудиторія – співробітники);
• формування репутації виробника як соціально відповідальної компанії (соціальне обличчя, КСВ, основна цільова аудиторія – держструктури, місцеві жителі, споживачі, широка громадськість).

Серед додаткових пропозицій – створення легенди бренду, створення «історії успіху» підприємства, PR першої особи, підтримка соціальних і культурних проектів (або запуск власних), просування в мережі Інтернет, відео-інтервʼю з керівництвом, візуалізація процесу виробництва (наприклад, віртуальна екскурсія заводом), організація прес-турів, встановлення/розширення контактів зі ЗМІ, тощо.

При розробці пакету послуг було враховано специфіку як регіональних, так і виробників національного рівня, які відрізняються масштабами виробництва, цілями, величиною бюджетів, ситуацією в регіоні (наприклад, рівнем конкуренції і ринком місцевих ЗМІ).

У кожному конкретному випадку набір PR-інструментів підбирається індивідуально під клієнта, залежно від його цілей та маркетингових завдань. За необхідності здійснюється аудит попередньої PR-діяльності, тренінги для ключового персоналу (включно із персоналом структурних підрозділів, філіалів).

Як зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: «Сильна репутація виробника автоматично переходить на все, що він випускає. Це, зокрема, дозволяє зменшити витрати на вивід нових ТМ чи просування нових напрямів продукції. Це також дуже полегшує контакти з потенційними партнерами й інвесторами, знижує інформаційні та інші ризики. Оскільки виробники входять до переліку приорітетних клієнтів нашої компанії, ми приділяємо багато уваги впровадженню ефективних методів для їх просування».

 

11.10.2019
Что актуально в наступившем бизнес-сезоне?
1.10.2019
В пресс-центре агентства «Українські новини» состоялась Интернет-конференция
25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?