Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Ефективне просування виробника: Publicity Creating розроблено новий пакет послуг
12 Листопада 2010
 

На початку листопада компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating розроблено новий пакет послуг для компаній-виробників.



На початку листопада компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating розроблено новий пакет послуг для компаній-виробників. Проект є частиною маркетингової програми на 2011 рік «Ми вирішуємо завдання клієнта» і передбачає лінійку послуг для вирішення маркетингових завдань для цього типу клієнтів.

Новий пакет послуг передбачає розробку стратегії просування, інформаційної моделі та комунікаційного плану на півріччя або на рік, і здійснення активностей за такими напрямками:
• формування або зміцнення відомості/репутації виробника (репутаційний PR виробника, основні цільові аудиторії – споживачі, партнери, ділове середовище);
• просування торгових марок/продукції/брендів (маркетинговий або бренд-PR, основна цільова аудиторія – споживачі);
• формування/зміцнення репутації компанії як роботодавця (внутрішній PR, основна цільова аудиторія – співробітники);
• формування репутації виробника як соціально відповідальної компанії (соціальне обличчя, КСВ, основна цільова аудиторія – держструктури, місцеві жителі, споживачі, широка громадськість).

Серед додаткових пропозицій – створення легенди бренду, створення «історії успіху» підприємства, PR першої особи, підтримка соціальних і культурних проектів (або запуск власних), просування в мережі Інтернет, відео-інтервʼю з керівництвом, візуалізація процесу виробництва (наприклад, віртуальна екскурсія заводом), організація прес-турів, встановлення/розширення контактів зі ЗМІ, тощо.

При розробці пакету послуг було враховано специфіку як регіональних, так і виробників національного рівня, які відрізняються масштабами виробництва, цілями, величиною бюджетів, ситуацією в регіоні (наприклад, рівнем конкуренції і ринком місцевих ЗМІ).

У кожному конкретному випадку набір PR-інструментів підбирається індивідуально під клієнта, залежно від його цілей та маркетингових завдань. За необхідності здійснюється аудит попередньої PR-діяльності, тренінги для ключового персоналу (включно із персоналом структурних підрозділів, філіалів).

Як зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: «Сильна репутація виробника автоматично переходить на все, що він випускає. Це, зокрема, дозволяє зменшити витрати на вивід нових ТМ чи просування нових напрямів продукції. Це також дуже полегшує контакти з потенційними партнерами й інвесторами, знижує інформаційні та інші ризики. Оскільки виробники входять до переліку приорітетних клієнтів нашої компанії, ми приділяємо багато уваги впровадженню ефективних методів для їх просування».

 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?