Стратегічні комунікації та PR
Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating оголосила про вихід з кризи: у результаті успішної реалізації маркетингової програми 2010 року «Конкретний результат за справедливу ціну»
Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating оголосила про вихід з кризи: у результаті успішної реалізації маркетингової програми 2010 року «Конкретний результат за справедливу ціну» вже наприкінці вересня компанія вийшла на докризовий рівень по фінансових показниках.
Це стало можливим, завдяки збільшення кількості клієнтів (на 30%, у порівнянні із березнем поточного року), та проектів (у 1,5 рази порівняно з початком 2010 р.)
У зв’язку зі зростанням обсягів робіт у Publicity Creating відкрито нові вакансії. Так, до кінця року компанія готова забезпечити роботою 10 кваліфікованих фахівців.
Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: «На початку 2010 року ми розробили спеціальну програму для існуючих і потенційних клієнтів, врахувавши реалії посткризового стану економіки і запропонувавши низку нових ефективних продуктів і якісний сервіс. У найближчому майбутньому ми плануємо відчутно збільшити прибутки компанії і частку на вітчизняному PR-ринку».