Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / про компанію / Через Інновацію та Мотивацію до досягнення Мети
12 Вересня 2018
 

В Publicity Creating прийнято нову маркетингову програму



У вересні 2018 року компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating прийняла маркетингову програму на 2018-2019 роки, що отримала назву «Через Інновацію та  Мотивацію до досягнення Мети». Програма буде здійснюватися в 2 етапи протягом наступних 10 місяців: кожен етап буде відкриватися стратегічною сесією, під час якої будуть обговорюватися ключові питання реалізації даної програми в даному періоді.

Данна програма була розроблена на триденний стратегічній сесії, за участі керівництва та фахівців Publicity Creating.

До складу програми, зокрема, увійшли  наступні пункти:

1. Продовжити проведення досліджень серед компаній-клієнтів (реальних та потенційних) з приводу актуальних PR послуг на 2019 рік.

2. Продовжити проект «Оксамитові війни» 2002-2022 рр. та вивести на більш високий рівень з застосуванням новітніх технологій просування.

3. Сформувати та довести до відома клієнтів інноваційні «Чорно-білі PR-пакети 3.0» та «Золоті PR-пакети 4.0»,

4. Розробити та  застосувати нові теми мотиваційних тренінгів та семінарів 2018-2019 рр.

5. Впровадити інноваційні методи співробітництва зі ЗМІ.

6. Впровадити новітні PR-стандарти проведення тендерів та обслуговування клієнтів.

7. Сприяти подальшій розбудові та активізації  PR ринку України.

8. Підтримати реалізацію всесвітніх проектів, спрямованих на порятунок бджіл

Маркетингова програма 2018-2019 рр., в цілому, відображає готовність компанії ефективно вирішувати все розмаїття маркетингових і репутаційних завдань клієнтів – як корпоративних, так і роздрібних. А також налаштування Publicity Creating на збереження і навіть збільшення динаміки розвитку, постійне збільшення клієнтів та проектів різного спрямування.

У 2017-2018 роках, не в останню чергу завдяки реалізації маркетингової програми-2016-2017, кількість клієнтів Publicity Creating збільшилася в 1,2 рази. На даний момент клієнтами Publicity Creating є компанії як В2В, так і В2С секторів, з різних регіонів України, які працюють на різних ринках. Їх об'єднує одне: Publicity Creating однаково ефективно формують позитивне пабліситі всіх цих компаній.

 

#инновации #інновації  #гроші  #деньги #маркетинг  #программа  #програма #PR #бизнес #бізнес #еффективность #мотивация #мотивація #результат #агентство #пиар #агенція  

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.