Стратегічні комунікації та PR
Впродовж 2005 року Publicity Creating було реалізовано 37 проектів для 30 клієнтів, зокрема, на ринках: фінансовому, будівельному, продукти харчування, промислове виробництво.
Впродовж 2005 року Publicity Creating було реалізовано 37 проектів для 30 клієнтів, зокрема, на ринках: фінансовому, будівельному, продукти харчування, промислове виробництво. Обіг компанії збільшився на 25%. Почалося формування мережі партнерів в ключових областях України.
На сьогоднішній день, основними послугами компанії є: комплексне PR-просування, зв'язки із ЗМІ, PR-кампанії в ЗМІ, консалтинг, дослідження і тренінги в області PR. Ринку були представлені нові продукти "Чорно-білі PR-пакети" (комплекс послуг з піар-просування, піар-супроводження і піар-підтримки заходів за твердою ціною).
Підводячи підсумки 2005 року, Директор Publicity Creating Валерій Курейко, зокрема, відзначив: "Цього року керівництво компанії прийняло стратегічне рішення щодо репозиціонування і проведення структурних змін. З цією метою було проведено зустрічі із низкою закордонних компаній для залучення фінансових і інтелектуальних інвестицій".