Стратегічні комунікації та PR
22 січня в готелі "Прем'єр Палас" відбулось підбиття підсумків і нагородження переможців конкурсу "ДієСлово" на кращу статтю за тематикою "Ринок PR в Україні".
22 січня в готелі "Прем'єр Палас" відбулось підбиття підсумків і нагородження переможців конкурсу "ДієСлово" на кращу статтю за тематикою "Ринок PR в Україні". Церемонія нагородження відбулась у рамках прес-ланчу, присвяченого 10 річниці компанії Publicity Creating, що є організатором конкурсу.
Всього у конкурсі взяли участь 77 статей від 53 авторів. Матеріали були опубліковані у 28 ЗМІ - ділових і спеціалізованих виданнях, на інформаційних Інтернет-ресурсах і навіть у регіональній пресі.
Поздоровляючи переможців, Керуючий партнер Publicity Creating Руслана Плис подякувала всім участникам конкурсу і відзначила зростання рівня компетенції журналістів, які пишуть на тему маркетингових комунікацій.
Конкурс "ДієСлово" проводився з 1 лютого до 20 січня 2007 року. У конкурсі брали участь лише редакційні матеріали. Мета конкурсу – сприяти об'єктивному і широкому висвітленню тенденцій на ринку PR-послуг в українських ЗМІ, а також стимулювати появу цікавих і різнобічних матеріалов на цю тему.