Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Зброя чи пшениця? На чому буде заробляти Україна найближчим часом
8 Липня 2008

8-го липня в інформагентстві УНІАН Publicity Creating проведено захід для компанії "АМАКО", в якому чиновники, керівники громадських організацій та провідні експерти у галузі сільського господарства обговорювали шляхи розвитку аграрної галузі у зв'язку з членством України в СОТ.



8-го липня в інформагентстві УНІАН Publicity Creating проведено захід для компанії "АМАКО", в якому чиновники, керівники громадських організацій та провідні експерти у галузі сільського господарства обговорювали шляхи розвитку аграрної галузі у зв'язку з членством України в СОТ.

 

У заході взяли участь:
•    Валерій П'ятницький,  Заступник Міністра економіки України.
•    Віталій Скоцик,  Генеральний директор компанії АМАКО.
•    Михайло Гладій, Президент Національної сільськогосподарської палати України.
•    Леонід Козаченко, Президент Української аграрної конфедерації. 
Учасники заходу одностайно відзначили, що вступ України в СОТ відкриває для нашої країни нові можливості, і у сфері АПК – особливо."По-перше, ми дістали доступ до світових ринків, по-друге, в нашої продукції підвищиться якість. Адже, щоб скласти гідну конкуренцію зарубіжним, українські виробники вимушені будуть підвищити якість продукції. Але звичайно має бути і комплексна підтримка з боку держави: і в розвитку інфраструктури, і у просуванні на ринок",  – відзначив Валерій П'ятницький.


Експерти відзначають, що змінити  потрібно не лише техніку і технології, але і загальний підхід до роботи в аграрній  сфері.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?