Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / В рамках виставки Будівництво та Архітектура 2009 відбувся День Маркетингу
31 Березня 2009
Тема Дня маркетингу, у якому взяли участь близько 100 чоловік, - "Маркетингові комунікації в умовах кризи".

 



26 березня 2009 р. в рамках XVIII міжнародної спеціалізованої виставки "Будівництво та Архітектура 2009, весна" відбувся День Маркетингу, присвячений темі маркетингових комунікацій в умовах кризи. У заході взяло участь близько 100 чоловік.

В рамках Дня Маркетингу з доповідями виступили відомі в Україні спеціалісти в галузі PR і маркетингових досліджень, які поділилися своїми рекомендаціями про дії в умовах кризи.

Так, Генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко, рекомендує компаніям не знижувати інформаційної активності, наповнювати інформаційне поле значущою позитивною інформацією про компанію та бренд. Більше уваги слід приділяти PR першої особи компанії, позиціонуючи його як авторитетного експерта у своїй галузі. Пріоритетними аудиторіями під час кризи є партнери, покупці та персонал. Експерт радить тісніше пов'язувати PR і маркетингові результати - тільки такий PR сьогодні має право на життя.
 

Керівник ІАЦ "Publicity" Руслана Плис проаналізувала репутаційні ризики, які загострюються в період кризи (основними видами ризиків були названі комунікаційні ризики та ризики відносин - communication risks, relations risks). Основними "зонами ризику", на думку експерта, є ЗМІ, партнери, співробітники та конкуренти. Стостовно партнерів необхідно розробити прозорі схеми співробітництва, працювати над зміцненням їх лояльності, більше уваги приділяти особистим контактам. Зі співробітниками необхідно відкоригувати трудові відносини, справедливо оцінюючи їх працю та регулюючи внутрішні інформаційні потоки. Також потрібно постійно проводити моніторинг ЗМІ (у тому числі інформаційної активності конкурентів) і контент-аналіз, що дозволяє отримати базу для прийняття оперативних і правильних управлінських рішень.

Всі доповідачі Дня Маркетингу акцентували увагу на необхідності нейтралізації "психологічного фактору" під час кризи - оскільки в стані паніки, недовіри або апатії ні компанії, ні співробітники не зможуть ефективно боротися з кризою, шукати і знаходити нові можливості
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?