Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Приз глядацьких симпатій
23 Жовтня 2002

23 вересня 2002 р. Центр PR консалтинга Publicity Creating став переможцем конкурсу "Приз глядацьких симпатій", що проходив серед учасників експозиції REX Gallery, в рамках виставки REX-2002.



23 вересня 2002 р. Центр PR консалтинга Publicity Creating став переможцем конкурсу "Приз глядацьких симпатій", що проходив серед учасників експозиції REX Gallery, в рамках виставки REX-2002.



Серія робіт "Незлі жарти про PR" завоювала 1 місце, випередивши на 80 голосів володарів 2 та 3 місць роботи рекламних агенцій Dialla та Bates Ukraine.

 

Інша серія робіт Publicity Creating - "Тепер ми ближче..."  стала переможцем у професійному конкурсі, у номінації "Реклама у пресі". Роботи у цьому конкурсі оцінювало представницьке професійне журі.

 

За словами Руслани Плис, креативного директора  Publicity Creating, мета участі агенції у  REX Gallery продемонструвати, що  PR це творча, креативна діяльність. Секрет успіху серії "Незлі жарти" у тому, що вона візуально "оживила" стереотипи суспільства, стосовно різних видів Public Relations політичного, комерційного і так званого "чорного" PR. Ця серія робіт своєрідна іронія над стереотипним мисленням.

 

Вказані види  PR представлено у зрозумілому та наглядному образі дворових котів. "Політичний" кіт щось вишукує у сміттєзбірнику, "чорного" кота приманюють шматочком ковбаси. "Комерційний" PR у образі кошлатого кошеняти, який із захопленням м'явкає у мікрофони ЗМІ.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?