Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Publicity Creating співзасновник Українського PR-альянсу
29 Січня 2009
29 січня 2009 року в Києві створено нове професійне об'єднання – Український PR-альянс.


29 січня 2009 року в Києві створено нове професійне об'єднання – Український PR-альянс. Меморандум, що закріпив основні цілі і принципи функціонування альянсу, був підписаний на установчих зборах організації.

Серед пріоритетних напрямів діяльності Українського PR-альянсу:
– дослідження ринку, інформаційного простору, опитування громадської думки;
– впровадження професійних стандартів та правил;
– взаємодія з державними і суспільними організаціями, Вузами;
– інформування клієнтів і ЗМІ про ефективні інструменти і методи PR;
– просування і підтримка членів PR-альянсу.

На засновницьких зборах було затверджено назву організації і логотип, а також намічений план робіт на найближчий час. Крім того, було обрано Президента PR-альянсу. У найближчі півроку представницькі функції виконуватиме Ніна Алі – директор PR-бюро "Дієслово". Віце-президентом Альянсу обрано Валерія Курейка – генерального директора компанії стратегічних комунікацій Publicity Сreating.

Український PR-альянс відкритий для співпраці з суспільними і професійними об'єднаннями, державними органами, засобами масової інформації та іншими зацікавленими структурами в Україні та за кордоном.
 

Довідка
Вперше з ініціативою створення альянсу PR-бюро "Дієслово", компанія Publicity Creating і Бюро Маркетингових Технологій виступили 17 листопада 2008 року, звернувшись до громадськості з відкритим листом про необхідність створення організації, яка об'єднала б всі компанії, зацікавлені у виробленні прозорих правил гри на українському ринку PR.
Представники ініціативної групи неодноразово відзначали, що відсутність реальних, конкретних проектів по розвитку ринку PR-послуг гальмує його динамічний розвиток. З метою надання підтримки компаніям, що працюють у сфері зв'язків з громадськістю, формування позитивної репутації українських PR-агенцій і зміни громадської думки по значущих соціальних питаннях було засновано добровільне недержавне некомерційне професійне об'єднання – Український PR-альянс.


 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?