Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Publicity Creating співзасновник Українського PR-альянсу
29 Січня 2009
29 січня 2009 року в Києві створено нове професійне об'єднання – Український PR-альянс.


29 січня 2009 року в Києві створено нове професійне об'єднання – Український PR-альянс. Меморандум, що закріпив основні цілі і принципи функціонування альянсу, був підписаний на установчих зборах організації.

Серед пріоритетних напрямів діяльності Українського PR-альянсу:
– дослідження ринку, інформаційного простору, опитування громадської думки;
– впровадження професійних стандартів та правил;
– взаємодія з державними і суспільними організаціями, Вузами;
– інформування клієнтів і ЗМІ про ефективні інструменти і методи PR;
– просування і підтримка членів PR-альянсу.

На засновницьких зборах було затверджено назву організації і логотип, а також намічений план робіт на найближчий час. Крім того, було обрано Президента PR-альянсу. У найближчі півроку представницькі функції виконуватиме Ніна Алі – директор PR-бюро "Дієслово". Віце-президентом Альянсу обрано Валерія Курейка – генерального директора компанії стратегічних комунікацій Publicity Сreating.

Український PR-альянс відкритий для співпраці з суспільними і професійними об'єднаннями, державними органами, засобами масової інформації та іншими зацікавленими структурами в Україні та за кордоном.
 

Довідка
Вперше з ініціативою створення альянсу PR-бюро "Дієслово", компанія Publicity Creating і Бюро Маркетингових Технологій виступили 17 листопада 2008 року, звернувшись до громадськості з відкритим листом про необхідність створення організації, яка об'єднала б всі компанії, зацікавлені у виробленні прозорих правил гри на українському ринку PR.
Представники ініціативної групи неодноразово відзначали, що відсутність реальних, конкретних проектів по розвитку ринку PR-послуг гальмує його динамічний розвиток. З метою надання підтримки компаніям, що працюють у сфері зв'язків з громадськістю, формування позитивної репутації українських PR-агенцій і зміни громадської думки по значущих соціальних питаннях було засновано добровільне недержавне некомерційне професійне об'єднання – Український PR-альянс.


 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций