Стратегічні комунікації та PR
29 січня 2009 року в Києві створено нове професійне об'єднання – Український PR-альянс. Меморандум, що закріпив основні цілі і принципи функціонування альянсу, був підписаний на установчих зборах організації.
Серед пріоритетних напрямів діяльності Українського PR-альянсу:
– дослідження ринку, інформаційного простору, опитування громадської думки;
– впровадження професійних стандартів та правил;
– взаємодія з державними і суспільними організаціями, Вузами;
– інформування клієнтів і ЗМІ про ефективні інструменти і методи PR;
– просування і підтримка членів PR-альянсу.
На засновницьких зборах було затверджено назву організації і логотип, а також намічений план робіт на найближчий час. Крім того, було обрано Президента PR-альянсу. У найближчі півроку представницькі функції виконуватиме Ніна Алі – директор PR-бюро "Дієслово". Віце-президентом Альянсу обрано Валерія Курейка – генерального директора компанії стратегічних комунікацій Publicity Сreating.
Український PR-альянс відкритий для співпраці з суспільними і професійними об'єднаннями, державними органами, засобами масової інформації та іншими зацікавленими структурами в Україні та за кордоном.
Довідка
Вперше з ініціативою створення альянсу PR-бюро "Дієслово", компанія Publicity Creating і Бюро Маркетингових Технологій виступили 17 листопада 2008 року, звернувшись до громадськості з відкритим листом про необхідність створення організації, яка об'єднала б всі компанії, зацікавлені у виробленні прозорих правил гри на українському ринку PR.
Представники ініціативної групи неодноразово відзначали, що відсутність реальних, конкретних проектів по розвитку ринку PR-послуг гальмує його динамічний розвиток. З метою надання підтримки компаніям, що працюють у сфері зв'язків з громадськістю, формування позитивної репутації українських PR-агенцій і зміни громадської думки по значущих соціальних питаннях було засновано добровільне недержавне некомерційне професійне об'єднання – Український PR-альянс.