Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Відкрито новий спеціалізований автосалон Шкода
29 Вересня 2001

28-29 вересня 2001 р. компанією "Автотрейдинг" було проведено заходи PR, присвячені відкриттю нового спеціалізованого автосалону Шкода.



28-29 вересня 2001 р. компанією "Автотрейдинг" було проведено заходи PR, присвячені відкриттю нового спеціалізованого автосалону Шкода.



Розробка та організація заходів Publicity Creating. Було проведено три стратегічні заходи.


28 вересня у прес-центрі Українського Дому відбулася прес-конференція для ЗМІ були присутні 60 представників ділових, спеціалізованих, загально популярних та суспільно-політичних ЗМІ, у тому числі теле- та радіоканали.


29 вересня, о 15-00 відбулося урочисте відкриття автосалону "Шкода" на Чоколівському бульварі. Салон "Шкода" компанії "Автотрейдинг"  - перший в Україні, обладнаний згідно корпоративних стандартів "Шкода". На відкритті були присутні близько 150 чоловік офіційні особи, партнери та корпоративні клієнти компанії, представники преси, гості.


Презентація продовжилась на відкритому майданчику спорткомплексу "Чайка", де відбулося розважальне шоу "Шкода: багатогранні можливості".


У ходу шоу, на якому були присутні понад 400 чоловік, гостям продемонстрували автомобілі "Шкода" у дії. Презентацію відкрив парад старовинних авто радянського та закордонного виробництва, під акомпанемент джаз-квінтету. Потім фігури "вищого пілотажу" продемонстрували каскадери на сучасних авто "Шкода".


Загальна площа  VIP-зони висотою  8 м, де розміщувалися столики для гостей, становили понад 150 кв.м., було також змонтовано сцену висотою 6 м та загальною площею 70 м.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?