Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Відкрито новий спеціалізований автосалон Шкода
29 Вересня 2001

28-29 вересня 2001 р. компанією "Автотрейдинг" було проведено заходи PR, присвячені відкриттю нового спеціалізованого автосалону Шкода.



28-29 вересня 2001 р. компанією "Автотрейдинг" було проведено заходи PR, присвячені відкриттю нового спеціалізованого автосалону Шкода.



Розробка та організація заходів Publicity Creating. Було проведено три стратегічні заходи.


28 вересня у прес-центрі Українського Дому відбулася прес-конференція для ЗМІ були присутні 60 представників ділових, спеціалізованих, загально популярних та суспільно-політичних ЗМІ, у тому числі теле- та радіоканали.


29 вересня, о 15-00 відбулося урочисте відкриття автосалону "Шкода" на Чоколівському бульварі. Салон "Шкода" компанії "Автотрейдинг"  - перший в Україні, обладнаний згідно корпоративних стандартів "Шкода". На відкритті були присутні близько 150 чоловік офіційні особи, партнери та корпоративні клієнти компанії, представники преси, гості.


Презентація продовжилась на відкритому майданчику спорткомплексу "Чайка", де відбулося розважальне шоу "Шкода: багатогранні можливості".


У ходу шоу, на якому були присутні понад 400 чоловік, гостям продемонстрували автомобілі "Шкода" у дії. Презентацію відкрив парад старовинних авто радянського та закордонного виробництва, під акомпанемент джаз-квінтету. Потім фігури "вищого пілотажу" продемонстрували каскадери на сучасних авто "Шкода".


Загальна площа  VIP-зони висотою  8 м, де розміщувалися столики для гостей, становили понад 150 кв.м., було також змонтовано сцену висотою 6 м та загальною площею 70 м.
 

25.10.2018
Які тенденції на ринку PR комунікацій проявились восени 2018 року?
20.08.2018
Обираючи піар агенцію, кожен клієнт визначає для себе певні її характеристики. Агенції, у свою чергу, визначають свої переваги та повідомляють про них. Як зробити, щоб приорітети клієнта та агенства співпадали?
16.08.2018
Каким является «портрет» потенциального клиента на украинском  рынке PR сегодня и какие PR услуги наиболее актуальны? Делимся результатами исследования.