Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / На виставці REX 2009 успішно пройшов V PR-форум.
5 Жовтня 2009
 

Організатору PR-форуму – UPRA – вдалося підняти і обговорити в рамках заходу актуальні теми, а також залучити професіоналів у якості спікерів. Тема PR-форуму - «Український PR: позаду випробування, попереду горизонти»



 

30 вересня 2009 року, в рамках міжнародної виставки реклами, маркетингу і мас-медіа REX 2009, відбувся V PR -форум. Захід, який традиційно викликає великий інтерес відвідувачів виставки, зібрав повний аншлаг - його відвідали близько 300 осіб.

Організатору PR-форуму – UPRA – вдалося підняти і обговорити в рамках заходу актуальні теми, а також залучити професіоналів у якості спікерів. Тема PR-форуму - «Український PR: позаду випробування, попереду горизонти», таким чином, переважно йшлося про PR-ринок і PR-технології на етапі виходу з кризи. Програма форуму була насичена різними за форматом заходами. В рамках PR-форуму   відбулися майстер-класи, які містили практичні рекомендації і кейси (у тому числі з внутрішньокорпоративного PR, проведення PR-заходів та просування в соціальних мережах).Вперше в рамках PR-форуму на REX торкнулися теми політичного PR та політтехнологій.

На круглому столі «Передвиборчі PR-технології: що нового?» учасники обговорювали актуальні напередодні виборів питання.  Учасники круглого столу обмінялися думками з приводу нових трендів нинішньої передвиборної кампанії та PR-технологій, що будуть використовуватися. В цілому, спікери зійшлися в думці, що на президентських виборах буде активно задіяна мережа Інтернет, а методи дії на виборця ставатимуть все більш агресивними. 

Також, в рамках PR-форуму пройшло ток-шоу «Український ринок PR: чому навчила криза». Серед питань, що обговорювались – ситуація на PR-ринку, зміни в стосунках агентств і клієнтів, нові вимоги до PR-агенцій, найбільш затребувані у період виходу з кризи послуги, прогнози подальшого розвитку ринку. Також обговорювалася ситуація з професійними кадрами на PR-ринку, можливості працевлаштування і розвитку молодих фахівців. Ток-шоу перейшло в дискусію «Розвиток PR-ринку: нові правила гри». Учасники обговорили такі актуальні питання, як проведення тендерів, цінова політика агентств, аутсорсинг PR-послуг. Слід відзначити активність слухачів, які ставили запитання із зали. Частина слухачів заходу, зайшовши до зали вранці, на початку PR-форуму, вийшли з нього лише по закінченню всіх заходів. Багато хто також приходив спеціально на певну частину форуму (майстер-класи, круглий стіл, ток-шоу). Це в цілому свідчить про успішність формату та  актуальність тематики заходу. 

Як заявив президент UPRA Валерій Курейко: «П'ятий PR-форум підтвердив очікування, зібравши широку і зацікавлену аудиторію. Ринок PR стоїть напередодні виходу з кризи, а клієнти повертаються до комунікаційного процесу. Тому ми говорили про позитивні тренди і підготовку до роботи в нових, посткризових умовах. До операторів ринку поступово приходить розуміння величини відкладеного попиту, за яким настане розвиток». 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?