Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / На виставці REX 2009 успішно пройшов V PR-форум.
5 Жовтня 2009
 

Організатору PR-форуму – UPRA – вдалося підняти і обговорити в рамках заходу актуальні теми, а також залучити професіоналів у якості спікерів. Тема PR-форуму - «Український PR: позаду випробування, попереду горизонти»



 

30 вересня 2009 року, в рамках міжнародної виставки реклами, маркетингу і мас-медіа REX 2009, відбувся V PR -форум. Захід, який традиційно викликає великий інтерес відвідувачів виставки, зібрав повний аншлаг - його відвідали близько 300 осіб.

Організатору PR-форуму – UPRA – вдалося підняти і обговорити в рамках заходу актуальні теми, а також залучити професіоналів у якості спікерів. Тема PR-форуму - «Український PR: позаду випробування, попереду горизонти», таким чином, переважно йшлося про PR-ринок і PR-технології на етапі виходу з кризи. Програма форуму була насичена різними за форматом заходами. В рамках PR-форуму   відбулися майстер-класи, які містили практичні рекомендації і кейси (у тому числі з внутрішньокорпоративного PR, проведення PR-заходів та просування в соціальних мережах).Вперше в рамках PR-форуму на REX торкнулися теми політичного PR та політтехнологій.

На круглому столі «Передвиборчі PR-технології: що нового?» учасники обговорювали актуальні напередодні виборів питання.  Учасники круглого столу обмінялися думками з приводу нових трендів нинішньої передвиборної кампанії та PR-технологій, що будуть використовуватися. В цілому, спікери зійшлися в думці, що на президентських виборах буде активно задіяна мережа Інтернет, а методи дії на виборця ставатимуть все більш агресивними. 

Також, в рамках PR-форуму пройшло ток-шоу «Український ринок PR: чому навчила криза». Серед питань, що обговорювались – ситуація на PR-ринку, зміни в стосунках агентств і клієнтів, нові вимоги до PR-агенцій, найбільш затребувані у період виходу з кризи послуги, прогнози подальшого розвитку ринку. Також обговорювалася ситуація з професійними кадрами на PR-ринку, можливості працевлаштування і розвитку молодих фахівців. Ток-шоу перейшло в дискусію «Розвиток PR-ринку: нові правила гри». Учасники обговорили такі актуальні питання, як проведення тендерів, цінова політика агентств, аутсорсинг PR-послуг. Слід відзначити активність слухачів, які ставили запитання із зали. Частина слухачів заходу, зайшовши до зали вранці, на початку PR-форуму, вийшли з нього лише по закінченню всіх заходів. Багато хто також приходив спеціально на певну частину форуму (майстер-класи, круглий стіл, ток-шоу). Це в цілому свідчить про успішність формату та  актуальність тематики заходу. 

Як заявив президент UPRA Валерій Курейко: «П'ятий PR-форум підтвердив очікування, зібравши широку і зацікавлену аудиторію. Ринок PR стоїть напередодні виходу з кризи, а клієнти повертаються до комунікаційного процесу. Тому ми говорили про позитивні тренди і підготовку до роботи в нових, посткризових умовах. До операторів ринку поступово приходить розуміння величини відкладеного попиту, за яким настане розвиток». 

31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций
3.01.2018
Специалисты «Паблисити Криэйтинг» называют три основные причины для В2В компании вести площадки в соцсетях