Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Шляхи створення позитивного іміджу Львова обговорювали за круглим столом
6 Липня 2007

5 липня 2007 р. у Львові представники органів місцевої влади, PR-фахівці великих львівських компаній і підприємств, представники ЗМІ і громадських організацій обговорювали шляхи зміцнення позитивного іміджу міста і області.



5 липня 2007 р. у Львові представники органів місцевої влади, PR-фахівці великих львівських компаній і підприємств, представники ЗМІ і громадських організацій обговорювали шляхи зміцнення позитивного іміджу міста і області. Організаторами круглого столу "Роль PR у формуванні позитивного іміджу регіону, створення регіональних брендів" стало місцеве інформагентство "Прес-тайм" і компанія Publicity Creating.


Жвава дискусія велася з таких основних питань: чому інформаційна політика є слабким місцем держави – як в центрі, так і на місцях? якою повинна бути стратегія формування іміджу Львова, з урахуванням проведення "Євро-2012"? як налагодити діалог муніципальної влади і місцевих підприємств-лідерів? чому місцева влада не залучає незалежних піар-спеціалістів до своєї PR-діяльності?

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?