Стратегічні комунікації та PR
19 червня в Харкові, в прес-центрі інформагентства Status Quo відбувся круглий стіл "Роль PR у формуванні позитивного іміджу регіону" і конференц-зустріч "Тенденції розвитку українського ринку PR: підсумки першого дослідження ринку PR-послуг".
19 червня в Харкові, в прес-центрі інформагентства Status Quo відбувся круглий стіл "Роль PR у формуванні позитивного іміджу регіону" і конференц-зустріч "Тенденції розвитку українського ринку PR: підсумки першого дослідження ринку PR-послуг". Заходи пройшли в рамках медіа-туру Publicity Creating по ключових регіонах України.
У круглому столі взяли участь представники великих харківських компаній і підприємств, представники місцевих органів влади, громадських організацій і журналісти регіональних ЗМІ. Обговорювалися проблеми створення позитивного іміджу Харкова та Харківської області, шляхи інформування громадськості.
Учасники конференц-зустрічі відзначили безперечну користь подібних заходів та необхідність професійного діалогу PR-фахівців Києва і регіонів.