Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Як із моря інформації виловити золотий інформаційний привід
19 Жовтня 2005

19 жовтня 2005 г. у Президент-готелі "Київський" відбулась конференц-зустріч "Як із моря інформації виловити золотий інформаційний привід".



19 жовтня 2005 г. у Президент-готелі "Київський" відбулась конференц-зустріч "Як із моря інформації виловити золотий інформаційний привід".

 

Зустріч організована була центром PR консалтингу Publicity Creating та інформаційним агентством  "Контест Медіа".

 


На заході були присутні представники фінансового, автомобільного, ІТ-ринку, а також державних та громадських організацій. У ходу зустрічі було розглянуто методи посилення інформаційних приводів, які є головним фактором ефективних зв'язків зі ЗМІ. 8 методів, які було представлено фахівцями Publicity Creating, значно підвищують якість інформації, що розповсюджується, і , таким чином, збільшують шанси її публікації у ЗМІ.

 


Учасники ознайомились із параметрами конвент-аналізу інформації, способами оцінки інформаційного простору, методиками моніторингу різних видів ЗМІ.
 

20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
16.03.2017
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?