Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / День Агро-Маркетингу на виставці "ІНТЕРАГРО 2011"
18 Січня 2011
 
3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки «ІНТЕРАГРО» відбудеться День Агро-Маркетингу. Організатори у - «Publicity Creating» та оргкомітет виставки «ІНТЕРАГРО», за підтримки ІАЦ Publicity.


3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІНТЕРАГРО» відбудеться День Агро-Маркетингу. Організатори заходу - компанія стратегічних комунікацій «Publicity Creating» та оргкомітет виставки «ІНТЕРАГРО», за підтримки ІАЦ Publicity.

Тема заходу, який пройде у форматі сесії доповідей - «Ефективні комунікації для операторів агроринку".

Учасників заходу чекають актуальні та корисні доповіді фахівців з різної тематики - побудова репутації, просування компаній і брендів на сільськогосподарському ринку, лобіювання інтересів галузі, та інші. Зокрема, мова піде і про те, які маркетингові та репутаційні завдання вирішує професійний PR.


Як зазначив генеральний директор Publicity Creating, Президент Українського PR-альянсу Валерій Курейко: "Аграрний ринок - один з найбільш перспективних в Україні. З наближенням весни маркетингові та комунікаційні активності операторів агроринку посилюються. День Агро-Маркетингу допоможе обрати ефективні інструменти просування та, безумовно, буде корисним для учасників».
 

День Агро-Маркетингу проводиться в рамках ІНТЕРАГРО вдруге. У минулому році захід зібрав більше 100 учасників, перед якими виступили 6 спікерів.


День Агро-Маркетингу відбудеться 3 лютого 2011 року в ВЦ «КиївЕкспоПлаза» (вул. Салютна, 2-Б, м. Нивки), павільйон № 3, конференц-зал № 5. Початок об 11:00. Вхід для відвідувачів виставки - вільний.
 

28.02.2018
Яка мова може стати головною міжнародною замість англійської та чому?
31.01.2018
За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній
15.01.2018
Publicity Creating накоплен большой опыт разработки эффективных стратегий в области PR коммуникаций