Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / День Агро-Маркетингу на виставці "ІНТЕРАГРО 2011"
18 Січня 2011
 
3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки «ІНТЕРАГРО» відбудеться День Агро-Маркетингу. Організатори у - «Publicity Creating» та оргкомітет виставки «ІНТЕРАГРО», за підтримки ІАЦ Publicity.


3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІНТЕРАГРО» відбудеться День Агро-Маркетингу. Організатори заходу - компанія стратегічних комунікацій «Publicity Creating» та оргкомітет виставки «ІНТЕРАГРО», за підтримки ІАЦ Publicity.

Тема заходу, який пройде у форматі сесії доповідей - «Ефективні комунікації для операторів агроринку".

Учасників заходу чекають актуальні та корисні доповіді фахівців з різної тематики - побудова репутації, просування компаній і брендів на сільськогосподарському ринку, лобіювання інтересів галузі, та інші. Зокрема, мова піде і про те, які маркетингові та репутаційні завдання вирішує професійний PR.


Як зазначив генеральний директор Publicity Creating, Президент Українського PR-альянсу Валерій Курейко: "Аграрний ринок - один з найбільш перспективних в Україні. З наближенням весни маркетингові та комунікаційні активності операторів агроринку посилюються. День Агро-Маркетингу допоможе обрати ефективні інструменти просування та, безумовно, буде корисним для учасників».
 

День Агро-Маркетингу проводиться в рамках ІНТЕРАГРО вдруге. У минулому році захід зібрав більше 100 учасників, перед якими виступили 6 спікерів.


День Агро-Маркетингу відбудеться 3 лютого 2011 року в ВЦ «КиївЕкспоПлаза» (вул. Салютна, 2-Б, м. Нивки), павільйон № 3, конференц-зал № 5. Початок об 11:00. Вхід для відвідувачів виставки - вільний.
 

4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?