Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / події / Антикризове перезавантаження для будівельного ринку: думки та прогнози експертів
21 Вересня 2009
 

 

16 вересня 2009 року в Києві успішно пройшов День Маркетингу (Marketing Day).


 

16 вересня 2009 року в Києві успішно пройшов День Маркетингу (Marketing Day). Захід традиційно відбувся в рамках XVIII міжнародної спеціалізованої виставки «INTERBUDEXPO 2009». Організатори – оргкомітет виставки INTERBUDEXPO і компанія Publicity Creating 
У цьому році захід відвідало понад 80 чоловік: керівники компаній, відділів маркетингу, маркетологи, рекламісти, PR-менеджери, які працюють на ринку будівництва та нерухомості.
День Маркетингу пройшов у форматі круглого столу на тему «Маркетинг на будівельному ринку: зміни в умовах кризи».
Учасники обговорили актуальні для поточного економічного періоду питання, у тому числі:
  • Зміни на будівельному ринку у зв’язку з кризою: структура ринку, попит та пропозиція
  • Як утримати долю ринку і об’єм продажів?
  • Зміни вподобань споживачів. Феномен відкладеного попиту
  • Репозиціонування, пересегментація та диверсифікація: бажано чи необхідно?
  • Які маркетингові інструменти ефективні за нових умов?
  • Маркетинговий бюджет: скоротити не можна залишити. Де будемо ставити кому?
  • Інформаційна та PR-активність: різниця між оптимізацією та скороченням
  • Як зберегти репутацію компанії та бренду в умовах кризи і налагодити відношення з ключовими аудиторіями?
  • Що нового пропонують спеціалізовані ЗМІ?
 Спікери зійшлися на думці, що кризовий період – це закономірний етап економічного розвитку, який дозволяє компаніям знаходити нові формати взаємодії.
Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating, вважає, що компанії, котрі дозволяють проходження негативної інформації по всьому маркетинговому ланцюжку, починаючи від дилерів і закінчуючи кінцевим споживачем, страждають від наслідків економічного спаду набагато більше. Він також порекомендував сконцентрувати маркетингові комунікації, і зокрема PR, на ключових аудиторіях: партнерах, клієнтах, співробітниках.
На думку Валерія Курейка, життєздатність компанії також визначається її присутністю в інформаційному просторі та на заходах (виставках, семінарах і т.д.). Експерт також рекомендує заздалегідь готувати свою команду до посткризового етапу.
Експерти прийшли до загального висновку, що компанії, особливо в кризових умовах, повинні максимально використовувати весь інструментарій маркетингових комунікацій і PR. Тільки та компанія буде успішною в період економічного підйому, котра докладає максимум зусиль для свого розвитку зараз. Вона буде готовою до активного нарощування продажів одразу ж, як тільки криза почне відступати, і таким чином виграє конкурентну боротьбу.
Підсумовуючи обговорення, ведуча Дня Маркетингу Руслана Плис, керівник Інформаційно-аналітичного центру Publicity,  відзначила: «Маркетингові комунікації сьогодні необхідні як ніколи. Але тільки якщо вони: цільові та ефективні. Криза відкриває нові можливості, тому потрібно не боятися змін».
4.01.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?
15.12.2016
Новое применение привычных инструментов - отличная маркетинговая стратегия. Пример - шуруповерт IXO BOSCH. 
17.11.2016
Руководство требует писать о продуктах и преимущества, а пользователи хотят шуток и котиков.  Как найти "золотую середину"?