Стратегічні комунікації та PR
Publicity Creating для компанії Ліконд організовує конкурс «Свіжа думка 2011» на кращий статейний матеріал з тематики «Кондиціонування, вентиляція, створення клімату».
Publicity Creating для компанії Ліконд організовує конкурс «Свіжа думка 2011» на кращий статейний матеріал з тематики «Кондиціонування, вентиляція, створення клімату». У 2011 році конкурс відбудеться у восьмий раз, за підтримки європейської штаб-квартири Daikin Europe N.V.
Конкурс «Свіжа думка» проводиться з метою сприяння активному висвітленню актуальних тем на українському ринку кліматичної техніки, а також підвищення поінформованості кінцевих споживачів.
Конкурсні роботи будуть оцінюватися за такими номінаціями: краща стаття інформаційно-ділового спрямування; краща технічна стаття; краща стаття споживчої тематики.
Валерій Курейко, директор компанії «Publicity Creating» зазначив: «Конкурс є унікальним проектом, користується заслуженим увагою з боку ЗМІ. За 7 років ми сформували пул зацікавлених журналістів, що пишуть про кліматичну техніку. Більше 180 журналістів (з 60 видань України) стали учасниками конкурсу, близько 70 осіб були нагороджені дипломами та цінними призами».