Стратегічні комунікації та PR
Нова PR-програма для Бджоло-Садиби на 3 роки
Бджоло-Садиба — це унікальний об'єкт, що об'єднує в собі пасіку, дегустаційний зал та апі-будиночки. Тут можна дізнатись багато цікавого про традиції українського бджільництва, доторкнутись до дивовижного світу бджіл, скуштувати мед різних видів , в цілому — набратись сил та відпочити від гамірного міста. Саме таку концепцію кілька років тому запропонували фахівці Publicity Creating для ТМ «Знатний Мед», яка саме розширювала свою діяльність. За цей час було створено основу Бджоло-Садиби, проте об'єктивні фактори стримують подальший розвиток об'єкту — спочатку епідемія Covid 19, а зараз — війна РФ проти України. Але навіть у таких умовах потрібно визначити стратегічні пріоритети і рухатись далі. Тому Publicity Creating вже розробляє піар-програму просування Бджоло-Садиби “Знатний Мед” на період 3 роки. Зокрема, програма передбачає репозиціонування та створення умов для залучення інвестицій під час повоєнного відновлення економіки та агросектору України.