Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Статті / технології / PR-аутсорсинг: привабливість для клієнтів неухильно зростає
6 Червня 2011
PR-аутсорсинг: привабливість для клієнтів неухильно зростає

Багатьом українським В2В-компаніям, що надають послуги на умовах аутсорсингу неодноразово доводилося стикатися із стереотипним ставленням потенційних клієнтів до аутсорсингу в цілому, і до PR-аутсорсингу зокрема. Але чи насправді так багато випадків коли доцільно «зробити це самому?»
 

Чимало представників українських компаній розуміють, що набагато ефективнішою є бізнес-система, що вже давно діє в розвинутих країнах, при якій на більшість видів діяльності, на яких компанія безпосередньо не спеціалізується, укладаються угоди із спеціалістами-аутсорсерами, в тому числі і зі спеціалізованими PR-агентствами. Бізнес-експерти наполягають на тому, що така схема є оптимальною і з фінансової, і з управлінської точок зору, і з точки зору ефективного розподілу ресурсів та успішної діяльності. Адже головний принцип аутсорсингу – «залишаю собі лише те, що можу робити краще, аніж інші, передаю зовнішньому виконавцеві те, що він робить краще, ніж решта».
 

Користь залучення PR-аутсорсингу до побудови паблісіті компанії усвідомлюють не лише бізнес-експерти, але і працівники маркетингових відділів та топ-менеджери українських компаній. Про це свідчить опитування представників крупних і середніх українських компаній стосовно їх ставлення до аутсорсингу PR-послуг, проведене ІАЦ «Publicity» навесні 2011 року.

Більшість опитаних визнали, що залучення PR-аутсорсингу має низку беззаперечних переваг перед виконанням PR-діяльності виключно силами власного маркетингового відділу. Респондентами були названі основні «плюси» віддавання PR-активностей професійним агенціям: це насамперед досвід агентства; креативний підхід, нові ідеї; а також - комплексний, системний підхід; крім того – можливість вести більш інтенсивну діяльність; і насамкінець - підготовлені спеціалісти. Чому опитані представники компаній обрали саме такі варіанти? На це запитання досить просто відповісти, звернувшись до досвіду та актуальної діяльності одного із провідних операторів українського ринку PR – компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating.

Досвід агентства

Компанія Publicity Creating працює на українському ринку PR-послуг уже понад 13 років, входить до трійки найбільш відомих і до п'ятірки найбільш професійних PR-агенцій України. На практиці це означає, що за роки активної і безперервної роботи ( в тому числі, під час фінансової кризи) компанією був накопичений безцінний досвід реалізації як масштабних багаторічних PR-кампаній, так і короткотермінових PR-акцій та PR-заходів. Реалізувавши сотні успішних PR-активностей, спеціалісти Publicity Creating мають компетентну точку зору щодо створення та реалізації PR-cтратегії будь-якої складності, щодо ефективного опрацювання PR-бюджету будь-якого об’єму – від наймасштабніших, до доволі скромних. Publicity Creating має успішний досвід PR-діяльності на фінансовому, автомобільному, сільськогосподарському, харчовому, будівельному та інших ринках, що дозволяє з одного боку – врахувати специфіку кожного ринку та сегменту, а з іншого – акумулювати загальний досвід та задіяти технології, що будуть працювати в будь-якому напрямку бізнесу.


Підготовлені спеціалісти
 

Не секрет, що найбільшою цінністю і основним капіталом PR-агентства є кваліфіковані фахівці. Працівники Publicity Creating відбираються керівництвом з-поміж сотень претендентів на вакантну посаду: перевага надається тим, хто має спеціалізовану PR-освіту в найкращих вузах країни та досвід роботи у сфері маркетингу й піару. Перед зарахуванням до штату компанії працівники проходять кількамісячне стажування й навчання: лише після цього, здобувши первинний досвід роботи з клієнтами, новоприбулі працівники можуть бути залучені на відповідальні ділянки роботи. Фактично, кожен із менеджерів Publicity Creating – будь то account-менеджер, PR-менеджер чи Internet-PR-менеджер – має спеціалізовану освіту, кількарічних досвід роботи в PR та переконливе клієнтське портфоліо. Але разом з тим, професійний досвід, який він отримав на роботі в Publicity Creating, кожен із менеджерів вважає ключовим у власній кар’єрі. І не випадково – адже стандарти роботи та вимоги до якості обслуговування тут дуже високі, так само високим є й темп діяльності – все це дозволяє персоналу постійно вдосконалюватись і завжди бути у найкращій професійній «формі».
 

Креативний підхід, нові ідеї

Бути на крок попереду трендів та найсміливіших рішень на ринку PR-послуг – один із ключових принципів роботи компанії Publicity Creating. Не дарма вона називається «компанія стратегічних комунікацій». Фактично у кожну комерційну пропозицію, що надається постійним клієнтам перед новим етапом співпраці, включено нові інструменти та методи формування позитивного паблісіті, стійкої репутації та досягнення маркетингового результату завдяки PR-активностям. Повний опис спектру PR-послуг, які надає Publicity Creating, зайняв би обсяг не однієї статті, варто лише додати, що нові послуги додаються до цього переліку навіть не щороку, а щокварталу.
Наприклад, останнім часом компанія активно задіяла різноманітні форми PR в Інтернет – насамперед, відео та соціальні мережі. Також агенція активно задіяла різноманітні інтерактивні форми – Інтернет-конференції, онлайн-трансляції, інтегруючи оффд-лайн та онлайн методи.
При цьому, до кожного клієнта та до кожної ситуації знаходиться індивідуальний підхід, тобто будь-який креатив є вмотивований та опирається на прорахований та передбачуваний репутаційний та маркетинговий результат. В компанії діє незаперечне правило – креативне завжди є ефективним, і навпаки.
 

Комплексний, системний підхід

Застосування системного підходу до кожної PR-програми – іще один важливий принцип діяльності Publicity Creating, адже основна послуга компанії – це розробка та впровадження комплексних комунікаційних програм для клієнтів. Такі програми спрямовуються на основні цільові аудиторії: споживачів, партерів, інвесторів, внутрішню громадськість та ін., та дозволяють донести необхідну інформацію й сформувати в аудиторії ставлення до компанії, бренду та продукції. Програма завжди складається із кількох, найбільш ефективних каналів та форм комунікацій, активності ретельно плануються, щоб вони гармонічно поєднувались та підсилювали одна одну. З кожним клієнтом працює ретельно відібрана команда професіоналів – креативно-сервісна група, – відповідальна за усі PR-активності в рамках комунікаційної програми.
 

Більш інтенсивна діяльність
 

Тоді як у PR-відділах навіть найкрупніших українських компаній працює лише декілька чоловік, у кожній креативно-сервісній групі, якою забезпечує клієнта компанія Publicite Creating, стандартно залучено 3-6 фахівців: account-менеджер, PR-менеджер, Internet PR менеджер, Event-менеджер, асистент по зв’язкам зі ЗМІ, асистент по моніторингу та інші. Обов’язки між цими спеціалістами чітко розподілені, їх діяльність оптимізована завдяки спільній праці над багатьма проектами, тож не дивно, що обсяги PR-активностей, які може виконувати така група, значно переважають обсяги активностей стандартного PR-відділу. Завдяки такій оптимізованій діяльності команди, в історії Publicity Creating є чимало випадків одночасного проведення декількох різних PR-заходів із незмінно високою ефективністю. Важливо, що керівники Publicity Creating, які є висококласними фахівцями-практиками із досвідом понад 15 років, особисто курують всіх значущих клієнтів, а також надають консультації першим особам компаній-клієнтів та розробляють складні стратегічні документи. Під контролем та за участі таких досвідчених фахівців, будь-яка компанія отримує сервіс найвищого рівня.
В кінцевому підсумку, агенція завжди має набагато більше можливостей і ресурсів, у тому числі й людських, щоб якісно організовувати та проводити масштабні (від 100 до 500 чоловік, в Україні та за кордоном) або ж особливо відповідальні (за участі високопосадовців, зарубіжних партнерів і т.д.) заходи.

Підсумовуючи, варто зауважити, що українське бізнес-середовище неухильно рухається в напрямку західних підходів до бізнес-діяльності, а отже можна сподіватися, що залучення PR-аутсорсерів стане нормою для абсолютної більшості компаній уже в близькій перспективі. Робити такі оптимістичні висновки дозволяє і усвідомлення переваг PR-аутсорсингу представниками маркетингових відділів та топ-менеджментом багатьох українських компаній.
 

www.publicity.kiev.ua/

 
1.11.2017
Команда агентства Publicity Creating выполнила полный комплекс услуг
25.10.2017
Проект OptimaHouse викликав великий інтерес громадськості
11.10.2017
Publicity Creating утверждена  новая маркетинговая программа