Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Кейси / Daikin, конференція дилерів

Проект: організація та проведення щорічної конференції Daikin для українських дилерів.

Клієнт: компанія "Ліконд", авторизований торговий партнер Daikin в Україні, європейська штаб-квартира корпорації Daikin  -  Daikin Europe N.V., 2009 р.

Цілі та задачі:

Організувати конференцію українських дилерів японської корпорації Daikin на високому організаційному рівні.

Розробити програму конференції, що гармонійно поєднує ділову та розважальну частини, формує репутацію виробника серед українських дилерів та атмосферу єдиної команди.

Рішення та результати:

У ході реалізації проекту було втілено масштабний комплексний проект, що став важливим чинником підтримки лояльності українських дилерів до виробника кліматичного обладнання. Незважаючи на кризу та оптимізований бюджет, програма конференції відрізнялася насиченістю, містила яскраві події, а з організаційного боку було враховано всі можливі нюанси.

У роботі конференції, що відбулася у п'ятизірковому готелі (Кемер, Туреччина) та проходила 3 дні, взяли участь понад 250 дилерів з усієї України, захід пройшов за участі топ-менеджерів представників Daikin Europe N.V. (Бельгія).

Ключовими пунктами заходу стали:

  • Конференція дилерів Daikin
  • Футбольний чемпіонат
  • Дві Гала-вечері, за участі зірок української естради

Publicity Creating взяла на себе всю організаційну роботу та здійснювала загальний контроль, тісно співпрацюючи із туроператором, авіаперевізником, готелем, продюсерськими центрами,  виробниками поліграфічної та сувенірної продукції та іншими підрядними організаціями.  Групу участників конференції до Туреччини супроводжувала команда кваліфікованих менеджерів у складі 4 осіб.

Внаслідок копіткої роботи компанії у період підготовки заходу (понад 5 місяців), а також чіткої, злагодженої та професійної взаємодії на місці, конференція пройшла на високому рівні, отримавши схвальні відгуки організаторів та учасників.

 

 

5.07.2017
Четвертый год подряд
3.07.2017
20 лет мы работали с многими В2В компаниями
20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?