Проект: Комплексна комунікаційна програма із зміцнення іміджу ТМ.
Клієнт: СП «Пальміра-Рута» (ТМ «Монарх», Brooks), 2007 р.
Цілі і задачі:
Зміцнити позитивний імідж ТМ «Монарх», додати йому нових відтінків.
Налагодити системну роботу зі ЗМІ, сформувати пул лояльних журналістів.
Рішення:
Проведення двох масштабних презентацій нових колекцій взуття (весна-літо та осінь-зима), із проведенням фешн-шоу, запрошенням селебретіз, партнерів та клієнтів
Організація та проведення заходів для загальнонаціональних ЗМІ (прес-брифінги)
Організація конкурсу для журналістів "Обувных слов мастер"
Проведення PR-кампанії у ЗМІ, зокрема щодо інформування про новинки та тенденції взуттєвої моди
Результати:
Ключові повідомлення донесено до цільової аудиторії
Налагоджено зв'язки із референтними ЗМІ (ділові, розважальні, популярні, видання про моду)