Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 381 75 55;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Кейси / Оригінали чи генерики?

Проект: Інформування споживачів та громадськості про властивості оригінальних медичних препаратів

Клієнт: Представництво Boehringer Ingelheim, 2004-2005 г.
 

Цілі та задачі:

  • Збільшити рівень інформованості споживачів про переваги оригінальних препаратів
  • Аргументація ціни
  • Формування  лояльності до компанії та продукції

Рішення:

  • Серія прес-заходів за участі представників державних структур, громадських організацій, виробників та незалежних експертів, з обговоренням ситуації на ринку  медпрепаратів.
  • Створення та розповсюдження розважально-пізнавальної брошури для дітей (ТМ Лазолван, сироп для дітей)
  • Медіа-підтримка заходів у регіональній пресі та на ТБ

Результати:

Протягом інформаційної кампанії було проведено низку прес-заходів, зокрема:

  •  круглий стіл "Захворювання органів дихання: ситуація в Україні, проблеми, прогнози"
  • прес-брифінг "Вимоги до медичних препаратів для дітей"
  • круглий стіл "Лікарські засоби: що повинен знати споживач?"

Всього в заходах взяли участь понад 90 представників загальнонаціональних ЗМІ (преса, радіо, ТБ, інформагенції), за підсумками вийшло понад 70 редакційних публікацій.

Брошура "Веселі канікули", створена з урахуванням всіх особливостей та вимог що висуваються до реклами медичних препаратів, була надрукована тиражем 150 тис. екземплярів, та розповсюджена в місцях скупчення цільової аудиторії (наприлалд, цирк, зоопарк).

У рамках медіа-підтримки, було підготовлено та розміщено у регіональних ЗМІ 24 матеріали, та вийшло 7 репортажів на провідних телеканалах.

 

 

 

1.10.2021
  Експерти обговорили ситуацію на українському ринку PR
18.02.2021
We talked to Valeriy Kureyko of Publicity Creating about Strategic Communication and PR. This is what he said about it.