Проект: Медиа-тур по регіонам України. Клієнт: АСК «ІНГО Україна», 2007 р.
Цілі та задачі:
Збільшити рівень інформованості про послуги страхової компанії серед споживачів
Сформувати лояльність регіональних ЗМІ до страхової компанії
Інформаційно підтримати діяльність місцевих філій
Рішення:
Організація та проведення заходів для регіональних ЗМІ у 7-ми ключових регіонах України: Харків, Донецьк, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Одеса, Миколаїв, Львів.
Медіа-підтримка в регіональній пресі
Результати:
За підсумками заходів вийшло понад 90 редакційних публікацій у регіональних ЗМІ (преса, радіо, Інтернет, ТБ).
У заходах прийняли участь понад 100 представників регіональних ЗМІ (міська, ділова та популярна преса, ТБ, інформагенції).