Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Кейси / Лонч нової товарної групи: швидко та по-новому

Цілі і задачі:

Вивести на ринок нову товарну групу - чистячі засоби

Увести в обіг нове "родове" слово/поняття для товарної груп - "чистилки"

Сформувати базис для розвитку контактів ТМ із споживачами

Запропоноване рішення:

Рекламна кампанія на трьох провідних радіостанціях України. Формат - корокі (5 секунд) емоційні фрази із високою інтенсивністю. Оригінальні фрази звертали увагу слухачів на різні ситуації, коли потрібно використовувати чистилки і містили назву ТМ. За 4 тижні в ефірі прозвучало 16 різних роликів-фраз, із умовно "негативним" та "позитивним" сенсом, які чергувались. Прослухати ролики можна тут.

Створення та наповнення блогу, а також  майданчиків у соціальних мережах VKontakte, FB, Twitter.

Написання та розповсюдження коротких статей про переваги та зручності використання продукції у різних ситуаціях.

Проведення фото- та відеосесії із прикладами використання чистилок та порадами фахівців споживачам.

Приклад відео"Як правильно чистити фото та відеотехніку".

 

Результати: 

Поява інформації про товарну групу в ТОП10 Google (по запросу «чистилки»)
Широкий охват ЦА, ознайомленої із ТМ та інформацією про нову продукцію (Total Reach – 888,90 тыс. чел)
Близько 300 друзів у соціальних мережах, понад 100 публікацій в Інтернеті.

Таким чином, у короткий термін і в рамках невеликого бюджету був успішно проведений запуск нової товарної групи - чистячі засоби ТМ ColorWay.

При цьому у проекті було реалізовано ефективний синтех двох каналів комунікацій - радіо та Інтернет,  були використані оригінальні прийоми, new mediа, і введено в обіг нове родове слово для товарної групи "чистилки".

 

 

 

10.10.2017
Проект OptimaHouse викликав великий інтерес громадськості
27.09.2017
Publicity Creating утверждена  новая маркетинговая программа
20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?