Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Кейси / Інтерактивний круглий стіл за участі блоггерів

Проект: Інтерактивний круглий стіл "Український ринок комерційних PR: вихід з кризи вже у 2011 році?".
 

Цілі та задачі:

  • Провести захід, який би наочно продемонстрував можливості інтеграції офф-лайн та онлайн форм.
  • Підняти тему просування у  соціальних мережах та блогосфері, дати практичні поради представникам українських компаній.
  • Залучити піар-фахівців  компаній та агенцій до діалогу. 

Рішення:

  • Організація та проведення круглого столу:
  •  Офф-лайн  - круглий стіл у прес-центрі агенції "Українські Новини", за участі PR-фахівців, блоггерів та експертів.
  •  Онлайн - анонсування в Інтернеті та соціальних мережах,  створення події на Facebook, збір питань від користувачів, відео-онлайн-трансляція на сайті Українських Новин, онлайн-репортажі з залу у Facebook  і Twitter, відповіді на питання Інтернет-користувачів.

Результати:

  • На етапі анонсування заходу було охоплено аудиторію близько 70 тис. користувачів. 
  • За круглим столом слідкували понад 3000 Інтернет-користувачів.
  • Спікерам, серед яких вперше були представлені відомі блогери-тисячники, поставили понад 30 питань.
  • За підсумками заходу було підготовлено пост-реліз, знято та розміщено на YouTube й інших відео-хостингах низку сюжетів із коментарями фахівців та враженнями представників українських компаній (в залі були присутні понад 20 чоловік). 
  • В результаті проведення заходу було отримано понад 50 публікацій в Інтернет (в тому числі, на популярних блогах). Інформація викликала резонанс у соціальних мережах - пости, репости, коментарі, обговорення які могли побачити до 10 тис. користувачів.
  • Подія викликала значний інтерес, багато позитивних відгуків, була корисною для цільової аудиторії.

Слід зауважити, що круглий стіл було організовано у рекордні строки (2 тижні), команда, що працювала над проектом, складалась із 7 чоловік. Було задіяно нові форми, наприклад, відео-анонс, онлайн-репортажі.

Відео-огляд  круглого столу.

Партнером заходу виступив інформаційний сайт Publicity.kiev.ua  

1.11.2017
Команда агентства Publicity Creating выполнила полный комплекс услуг
25.10.2017
Проект OptimaHouse викликав великий інтерес громадськості
20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?