Телефон:
+38 (044) 390 07 29
+38 (050) 413 42 98;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4,
БЦ "Регус Горизонт Парк", 2 поверх
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Кейси / Інтерактивний круглий стіл за участі блоггерів

Проект: Інтерактивний круглий стіл "Український ринок комерційних PR: вихід з кризи вже у 2011 році?".
 

Цілі та задачі:

  • Провести захід, який би наочно продемонстрував можливості інтеграції офф-лайн та онлайн форм.
  • Підняти тему просування у  соціальних мережах та блогосфері, дати практичні поради представникам українських компаній.
  • Залучити піар-фахівців  компаній та агенцій до діалогу. 

Рішення:

  • Організація та проведення круглого столу:
  •  Офф-лайн  - круглий стіл у прес-центрі агенції "Українські Новини", за участі PR-фахівців, блоггерів та експертів.
  •  Онлайн - анонсування в Інтернеті та соціальних мережах,  створення події на Facebook, збір питань від користувачів, відео-онлайн-трансляція на сайті Українських Новин, онлайн-репортажі з залу у Facebook  і Twitter, відповіді на питання Інтернет-користувачів.

Результати:

  • На етапі анонсування заходу було охоплено аудиторію близько 70 тис. користувачів. 
  • За круглим столом слідкували понад 3000 Інтернет-користувачів.
  • Спікерам, серед яких вперше були представлені відомі блогери-тисячники, поставили понад 30 питань.
  • За підсумками заходу було підготовлено пост-реліз, знято та розміщено на YouTube й інших відео-хостингах низку сюжетів із коментарями фахівців та враженнями представників українських компаній (в залі були присутні понад 20 чоловік). 
  • В результаті проведення заходу було отримано понад 50 публікацій в Інтернет (в тому числі, на популярних блогах). Інформація викликала резонанс у соціальних мережах - пости, репости, коментарі, обговорення які могли побачити до 10 тис. користувачів.
  • Подія викликала значний інтерес, багато позитивних відгуків, була корисною для цільової аудиторії.

Слід зауважити, що круглий стіл було організовано у рекордні строки (2 тижні), команда, що працювала над проектом, складалась із 7 чоловік. Було задіяно нові форми, наприклад, відео-анонс, онлайн-репортажі.

Відео-огляд  круглого столу.

Партнером заходу виступив інформаційний сайт Publicity.kiev.ua  

12.09.2017
Publicity Creating является PR-партнером выставки «БЕЗПЕКА 2017».
30.08.2017
Три основные причины для В2В вести площадки в соцсетях
20.04.2017
Чи варто проводити моніторинг Інтернет та ЗМІ постійно? І що робити з даними, які отримані?