Стратегічні комунікації та PR
Проект: Інформування споживачів та громадськості про властивості оригінальних медичних препаратів
Клієнт: Представництво Boehringer Ingelheim, 2004-2005 г.
Цілі та задачі:
Рішення:
Результати:
Протягом інформаційної кампанії було проведено низку прес-заходів, зокрема:
Всього в заходах взяли участь понад 90 представників загальнонаціональних ЗМІ (преса, радіо, ТБ, інформагенції), за підсумками вийшло понад 70 редакційних публікацій.
Брошура "Веселі канікули", створена з урахуванням всіх особливостей та вимог що висуваються до реклами медичних препаратів, була надрукована тиражем 150 тис. екземплярів, та розповсюджена в місцях скупчення цільової аудиторії (наприлалд, цирк, зоопарк).
У рамках медіа-підтримки, було підготовлено та розміщено у регіональних ЗМІ 24 матеріали, та вийшло 7 репортажів на провідних телеканалах.