Стратегічні комунікації та PR
В центрі уваги — етика
Не секрет, що навіть у довоєнні часи рекламний креатив іноді не враховував питання PR, а в більш загальному сенсі — етичні принципи. Іншими словами, якщо слоган чи сценарій рекламного ролику був креативним з рекламної точки зору, то фахівці далеко не завжди вважали за потрібне продумати ще й піар-ефект від такої комунікації. Тому виникало чимало питань до етичної складової різних рекламних кампаній, і навіть корпоративних програм. Сьогодні необхідність моніторити рекламний креатив на відповідність нормам етики ще більш актуальний. Навіть такі звичні акції , як наприклад “Чорна п'ятниця”, в умовах блек-аутів та відсутності електроенергії можуть сприйматись населенням негативно. І навіть безумовно корисна ініціатива про створення “Пунктів незламності” наражається на критику через свою занадто пафосну назву. Найбільш яскравою та масовою реакцією на невідповідність контенту в соцмережах є численні критичні коментарі до безтурботних світлин з-за кордону, або ж красивих апетитних страв, що хтось запостив у День пам'яті жертв Голодомору. Тому перш ніж транслювати повідомлення, варто оцінити їх етичний бік, з урахуванням нашого сьогодення. Це можна зробити за допомогою нового продукту від Publicity Creating - "Етична PR-експертиза"