Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / тенденції / Власна прес-служба в умовах дефіциту фахівців
28 Липня 2023
 

Як створити прес-службу підприєства в оптимальний спосіб. 



В умовах війни, в Україні загострилися проблеми дефіциту PR фахівців. При цьому, багато підприємств та компаній продовжують працювати в нових умовах, і так само їм доводиться вирішувати питання у галузі PR та комунікацій. Багато керівників і власників стикаються із проблемами у цій сфері, адже винайняти фахівців на аутсорсингу сьогодні для одних - дорого, для інших - ризиковано, бо досвічених фахівців в країні залишилось дуже мало. Один із варіантів - створити власну прес-службу (чи піар-службу). Проте, як це зробити в оптимальний спосіб? 

Один із хороших варіантів - провести інтенсивне навчання співробітників, силами досвіченого піар фахівця, який згодом також проконтролює практичну сторону роботи служби, задля уникнення або виправлення можливих помилок. Такий унікальний комплекс, що включає повний цикл робіт - від допомоги у відборі і тестуванні працівників до навчання і коучінгу безпоседеньої роботи підрозділу з оцінкою його ефективності, нещодавно запропонувала агенція Publicity Creating. Зокрема, до програми семінарів-тренінгів і практикумів по підготовці працівників майбутньої піар-служби, входять:

  • "Створення власної прес служби чи PR служби: крок за кроком, уникаючи помилок", семінар-тренінг для керівників. 
  • "Навички сучасного піар менеджера", семінар-практикум
  • "Розробка короткострокових комунікаційних  та піар-програм",  семінар-тренінг
  • "Побудова системи комунікацій компанії в Інтернеті", семінар-тренінг
  • "Зв'язки зі ЗМІ без ілюзій", семінар-практикум
  • "Посилення інформаційних приводів", майстер-клас
  • "Оцінка ефективності PR -  актуальні методи та схеми", семінар-практикум.

Виконання комплексу завдань по створенню власної прес- або PR-служби підприємства передбачає порівняно короткі терміни (від 1 до 3 місяців) та комплексний підхід. При цьому, програма навчання буде повністю адаптована під специфіку і потреби конкретного підприємства, а також з урахуванням профілю і рівня кваліфікації працівників підприємства, їх найближчих завдань. 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення