Стратегічні комунікації та PR
Як створити прес-службу підприєства в оптимальний спосіб.
В умовах війни, в Україні загострилися проблеми дефіциту PR фахівців. При цьому, багато підприємств та компаній продовжують працювати в нових умовах, і так само їм доводиться вирішувати питання у галузі PR та комунікацій. Багато керівників і власників стикаються із проблемами у цій сфері, адже винайняти фахівців на аутсорсингу сьогодні для одних - дорого, для інших - ризиковано, бо досвічених фахівців в країні залишилось дуже мало. Один із варіантів - створити власну прес-службу (чи піар-службу). Проте, як це зробити в оптимальний спосіб?
Один із хороших варіантів - провести інтенсивне навчання співробітників, силами досвіченого піар фахівця, який згодом також проконтролює практичну сторону роботи служби, задля уникнення або виправлення можливих помилок. Такий унікальний комплекс, що включає повний цикл робіт - від допомоги у відборі і тестуванні працівників до навчання і коучінгу безпоседеньої роботи підрозділу з оцінкою його ефективності, нещодавно запропонувала агенція Publicity Creating. Зокрема, до програми семінарів-тренінгів і практикумів по підготовці працівників майбутньої піар-служби, входять:
Виконання комплексу завдань по створенню власної прес- або PR-служби підприємства передбачає порівняно короткі терміни (від 1 до 3 місяців) та комплексний підхід. При цьому, програма навчання буде повністю адаптована під специфіку і потреби конкретного підприємства, а також з урахуванням профілю і рівня кваліфікації працівників підприємства, їх найближчих завдань.