Ознайомити журналістів центральних видань із підприємством та новими технологіями, що застосовуються для виробництва автобусів "Богдан".
Налагодити стосунки із профільними журналістами.
Рішення:
Організація та проведення медіа-туру у місто Черкаси для журналістів провідних ділових та спеціалізованих видань, ТБ. Медіа-тур зокрема включав екскурсію підприємством та прес-конференцію із керівництвом заводу, а також презентацію нової моделі автобусу із новим двигуном.
Результати:
У медіа-турі прийняли участь 18 журналістів провідних спеціалізованих (авто) та ділових видань, два телеканали.
За результатами туру вийшло понад 30 редакційних публікацій
Журналісти упевнились у високій якості виробництва, ознайомились із новими моделями автобусів
Встановлено та зміцнено добрі стосунки із представниками ЗМІ