Стратегічні комунікації та PR
Проект: конкурс для журналістів "Свіжа думка" (Свежая мысль)
Клієнт: компанія "Ліконд", авторизований торговий партнер корпорації Daikin в Україні.
Цілі і задачі:
Результати:
Конкурс "Свіжа думка" проходить 7 років поспіль, і вже став традиційним. Завдяки прозорому механізму проведення конкурсу, він викликає позитивний відгук у журналістів спеціалізованих та ділових ЗМІ. Кількість та якість тематичних матеріалів та галузевих оглядів ринку зростає, у багатьох із них фігурують дані та коментарі компанії-організатора. Останні роки конкурс проходить за підтримки європейської штаб-квартири Daikin. За 7 років у конкурсі прийняли участь понад 170 авторів, та понад 240 статей. Оголошення переможців традиційно відбувається наприкінці січня під час урочистого прес-ланчу у одному з японських ресторанів.