Стратегічні комунікації та PR
2 червня в ІА УНІАН відбулася прес-конференція компанії „УКРНЕТ”
2 червня в ІА УНІАН відбулася прес-конференція компанії „УКРНЕТ”, на якій було озвучено плани розвитку національного інтернет-порталу UKR.NET на 2010 рік, який має намір стати лідером у якості стартової сторінки в Україні. Організаційну роботу з підготовки заходу виконано Publicity Creating.
Під час прес-конференції, яка викликала великий інтерес з боку ЗМІ, спікери відповіли на питання, котрі безпосередньо стосувалися теми заходу, а також різних аспектів діяльності компанії «УКРНЕТ».
Зокрема, спікери заявили, що для досягнення поставлених завдань вирішено випередити пошукові системи у якості стартової (домашньої) сторінки, оскільки сьогодні 26% українських користувачів Мережі починають використання Інтернету саме з пошуковиків.
Вийти на позиції найбільш популярної стартової сторінки в Україні, випередивши пошуковими, дозволить ціла низка переваг порталу UKR.NET, насамперед той факт, що більшість затребуваних сервісів, які користувачі шукають кожного дня, UKR.NET вже знайшов і зібрав на одній сторінці у зручному форматі.
При цьому цільовою аудиторією кампанії є Інтернет-користувачі у віці 21 – 49 років та офісні працівники.
Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: „PR є важливою складовою загальної програми комунікацій „УКРНЕТ”, з метою виходу національного інтернет-порталу UKR.NET на позицію найбільш популярної стартової сторінки в Україні. Це по-своєму унікальний проект, адже національний бренд здійснює класичну маркетингову флангову атаку на бренд міжнародний. Ми розуміємо, наскільки амбіційні плани ставить перед собою „УКРНЕТ”, і прагнемо точно потрапити в діапазон його індивідуальних потреб”.